Egész újságoldalnyi bor található a mai Népszabadságban. A Magyar Bormarketing Kht. jövőjéről nyilatkoznak többen egy elég hosszú írásban, amely ugyan nem igazán megy messzebbre, mint Index anyánk korábbi szövegei, ám a problémák szépen rendszerezve vetődnek fel benne mégis. Ezek közt érintőlegesen szó esik arról, hogy az alföldiek például nem szívesen adnák pénzüket a közösbe, mert attól rettegnek, hogy profitálni úgyis csak a csúcsborosok fognak az egészből. Két kép és ugyanennyi képaláírás játssza el az önreklám derék szerepét, amennyiben ezek az úgymond száz legjobb magyar borról készülő kiadványra hívják fel a nyájas olvasó figyelmét. Mindezeken túl külön cikk keletkezett a szerény importról és a kornyadozó exportról. Annak ellenére, hogy Danubiának nevezik benne szegény Danubianát, ez a textus teljesen rendben van.
Oldal bor
2006.08.10. 13:55 - Az Alkoholisták
A bejegyzés trackback címe:
https://alkoholista.blog.hu/api/trackback/id/tr9413135
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
borbolya 2006.08.10. 14:19:39
"Szegény Danubianát" egyébként folyamatosan elírják. A Magyar Borok Háza honlapján is Danubia néven kóstoltatnak aug.-ban a Hónap Borvidékeként...
IV. EGRI BORMUSTRA A HÉTVÉGÉN! 2006.08.10. 22:07:19
lacibor 2006.08.11. 08:03:10
2006. augusztus 23-án IV. Európai Női Borbíráló Verseny
hobbybor 2006.08.11. 09:45:39
Volt szó marketingről is a cikkben. "A TNS Media Intelligence az ágazatnál 2005-ben listaáron 268 milliós reklámköltést regisztrált a borágazatban - a listát egyébként toronymagasan a Varga pincészet vezeti 63 milliós kiadással. " A 268 millió valószínűleg csak a tv és a rádióhirdetéseket tartalmazza, viszont listaáron, ami azt jelenti, hogy nem a valós reklámköltséget jelzi, hanem azt, hogy a borászok által igénybe vett médiafelületnek mennyi a tarifaára, mivel a hirdető és a médium közötti szerződés titkos. Tehát, a VALÓS reklámköltés kb. ennek az 50-60 %-a, ami RÖHEJ! A legnagyobb magyar reklámozó a Pannon GSM 2005-ben (ha jól tudom) 20 milliárd forintott költött reklámra egymaga.
lacibornak 2006.08.11. 13:46:54
hol hol?
lacibor 2006.08.12. 21:04:38
bakos.marton@winefestival.hu##### Pannonhalmán
megyek hátha berúgnak, lehet ismerkedni 2006.08.13. 15:52:00
Borbarátnő 2006.08.15. 20:27:41
2006.08.15. 20:28:01
Van ma egyetlen magyar borász, aki hosszabb távon is képes a saját
termékeinek piacot tervezni?Egyébként pont az alföldiek hoztak létre
zártrendszerü szövetkezetet-lásd Izsák. A csúcsborosok Magyarországon
kivül hol csúcsok?Ki gondolta végig, hogy mennyi bort lehet M.on. értékesiteni?
Utolsó kommentek