Címkék

Utolsó kommentek

  • Szikra Feri: Én most lettem szerelmes a zweigelt-be. Itta már valaki a Balaton-felvidéki Somodi Zsolt Borászat ... (2018.11.27. 11:21) A világ legjobb zweigeltjei
  • gbsz: A lecsós kép forrása nem a linkelt URL, hanem ez: www.gabojsza.hu/2007/07/kedvenc-lecsm.html Kéret... (2017.02.21. 16:44) Mit igyunk a lecsóhoz?
  • ecsabi: @fakanalhos: Aki pedig Angliában él és magyar borra szomjas, az lessen be ide: <a href="http://... (2016.01.31. 16:09) Villányi áttörés
  • tiboz: A Frittmann pincészet 2015-ben az Év pincészete díjat is kiérdemelte. Sőt még a Wall Street Journa... (2015.10.30. 08:37) Frittmann a tilón
  • tiboz: A cikkben a Château Beau-Séjour Bécot pincészet 2011-es évjáratáról esett szó. Most találtam egy c... (2015.10.22. 12:48) Bordeaux en primeur, Budapest
  • Utolsó 20

Alkoholista Twitter

  • Hibás feed URL.

Alkoholista a Facebookon

Hello Kitty, a borbarát

Anyu, ez már tényleg a legalja?

2009.06.09. 06:00 - BOB

Ha eddig kétségeink lettek volna aziránt, hogy az úgynevezett fejlett világ nagy része elsősorban kereskedelmi termékként tekint a borra, akkor most e kétségeinket nyugodtan sutba vághatjuk. A borbranding jól fizetett szakemberei ugyanis eddig soha nem látott intenzitással vágják naiv arcunkba, hogy az eladási mutatók még hosszú ideig fontosabb tényezők lesznek, mint bármi más. A Beck's sör után a borpiacot is hódítja az ultragagyi: megszületett a Hello Kitty bor. Természetesen hol máshol, mint Olaszországban. A Decanter cikkét szemlézzük.

A lombardiai Tenimenti Castelrotto borászat a luxuscikkeket forgalmazó Camomilla csoporttal rakta össze erőforrásait, hogy vállt vállnak vetve piacra dobjanak négy bort az Ikuko Shimizu által 1974-ben tervezett, lufifejű cica képével. A borászatot tulajdonoló Torti család képviselője, Patrizia Torti szerint "Hello Kitty nemcsak a gyerekek kedvence, hanem tinédzserek és felnőttek elismert kult-ikonja is világszerte. Évek óta trendi, a táskáktól a ruhákig, a Smarttól a Porschéig mindenhol feltűnik. Büszkék vagyunk rá, hogy a képével dobhatjuk piacra e borokat". A Camomilla exportmenedzsere, Nicolas Belloni ehhez hozzátette, hogy "Hello Kitty a világ egyik leghíresebb karaktere, népszerűsége Olaszországban is töretlen. Természetes, hogy logoja a minőségi borhoz, Itália egyik zászlóshajójához is kötődik".

A sorozat egy Devil névre hallgató vörösbort, egy Angel nevű fehéret és két habzóbort (Brut Rosé, illetve a félédes Sweet Pink) tartalmaz, mindegyik az Oltrepo Pavese nevű terület pinot noir szőlőjéből készült. A Hello Kitty logo és az olasz zászló a palackok címkéjén, és a palacknyakon található medálokon fog szerepelni. A bort jelenleg az USA, Oroszország ls Szingapúr területén terjesztik, de tervbe vették értékesítését az Egyesült Királyságban is.

Címkék: bulvár legalja borbulvár borbiznisz

57 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alkoholista.blog.hu/api/trackback/id/tr471171228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mossberg operator 2009.06.09. 07:37:35

A UK-bol:
Koszonjuk, NEM kerjuk!

czudarka 2009.06.09. 08:06:42

kámmon barbi lecgó parti!

kezdő alkoholista · http://physicist-student.deviantart.com/gallery/ 2009.06.09. 08:14:09

Már attól dührohamot kapok, ha ránézek! MI A FRANC EZ A hello kitty? Egyszer valaki rajzolt egy ilyen bugyuta macskát, és ebből dollármilliárdokat csinál (feltételezem) valaki más. A sok hülye birka pedig megveszi a kínai (vagy éppen nem kínai, mindegy) tolltartót, mert hello kittys. Bocsánat, nem szokásom ez a hangnem, de ez már betette nálam a kiskaput. A hello kittys Porschét még lenyeltem, pedig azt az embert is én köpném le először, aki kitalálta, és azt is, aki megvette. BIRKÁK!!! Mégegyszer, bocsánat, de remélem ezt még toleráljátok... Fő az őszinteség! :)

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2009.06.09. 08:23:21

Branding... de ők legalább vállalják.

Pontosan ugyanilyen branding a latinosan hangzó klasszikus értékrendet sugalló patinás hangulatot keltő színvilággal dolgozó csomagolás is. Nem szabad csont nélkül bedőlni ennek sem és nem szabad ránézésre elítélni amazt sem.

Oroszországot, Szingapúrt pedig a fejlett világ részeként említeni egy kissé talán túlzás. Az USA még csak elmegy, de a maga társadalmi és földrajzi diverzitásával az is határeset.

Szingapúrban minden ami olasz és európai az prémium, vagyis megvan a piaca. Ott bor még fogalmi szinten sem hordozza azt a tartalmat amit Európában. A szingapúriak számára minden bor ami alkoholos és nem sör. Még a kínai rizspálinkát is bornak tartják. A Vitis vinifera növény pedig teljesen ismeretlen, jó esetben a gyümölcsét megismerik, de leginkább azt sem. Mondjuk cserébe hány magyar tudja mi az a durian...

Oroszország borfogyasztásilag pedig nekünk magyaroknak nem kellene, hogy akkora rejtély legyen. Ugyebár nekik ment tartályvagonokban évtizedeken keresztül a pancsolt tokaji. Meg nem kellene meglepődni egy alapvetően vodkaivó nemzet borivó szokásain sem :)

Szóval szerintem kár megbotránkozni és ítélkezni

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2009.06.09. 08:26:36

Vagy aki szörnyülködni akar annak itt van ez:
alko.fi/tuotteet/fi/442627

Semmi hello kitty, de jóérzésű embernek azért ez sem egy öröm.

Fűrészpor 2009.06.09. 08:27:55

@czudarka: tú ánlimited brék it brék it!

FelixJager 2009.06.09. 08:39:46

@BZoltan: fincsi lehet azt a mindenit

kezdő alkoholista · http://physicist-student.deviantart.com/gallery/ 2009.06.09. 08:56:40

Na, igen, és pont a brandingtől megyek a falnak. Ha valaki csak a márka miatt képes fizetni valamiért kicsivel többet, vagy éppen a konkurensek közül csak a márka miatt választ egy adott terméket, és nem a minősége miatt. Mert ez a kettő nem mindig jár együtt, pláne nem arányosan jár együtt a minőség az árral (amit jelentős mértékben a márka határoz meg). Attól megyek a falnak, ha az emberek a márkákra bízzák magukat, ahelyett, hogy gondolkodnának, vagy utánanéznének a dolgoknak. Én nem fogok megvenni semmilyen hello kittys dolgot, mert tudom, hogy aki kitalálta, az olyan birkának néz engem is, aki csak azért vesz meg valamit, mert ráfestettek egy japán macskát. Persze, a bor lehet kiváló, de nálam ezzel a ruhával elássa magát a bor. Ha azt olvasnám mondjuk itt, hogy ez egy 8 pontos bor 1500 Ft-ért, akkor megvenném. Persze, ezek után is találhatnám rossznak, és akkor a MA-ba vetett bizalmam törne meg. De sajnos az árazása (mint általában az ilyen termékeknek) valószínű, hogy nem reális. Jelentem, igyekszem nem birka lenni! Meg amúgy is ellenállhatatlan ingert éreznék minden alkalommal, amikor a palackra nézek, hogy szétverjem. Attól függetlenül, hogy isteni bor folyt ki belőle. Biztos, hogy leáztatnám a címkét róla. :)

Bevallom, én sem tudtam, hogy mi az a durian, ezért megnéztem. Azért nekem nem rémlik, hogy ebből mi olyan túl nagy mennyiséget importálnánk. Én még biztosan nem vettem. :)

nemuccaszoc 2009.06.09. 08:56:59

Várható volt és lesz Playboyban is, idő kérdése

Fue · http://www.english-hungarian.com 2009.06.09. 09:13:29

Miért kell mindent olyan komolyan venni, falnak menni, dühöngeni?

Nekem kéne, tök poén lenne, amikor 40+ éves idült alkesz haverjaim jönnek át, ezzel itatnám őket.

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2009.06.09. 09:20:13

@vörös és fehér: Ugye? Durva... pedig ez állítólag magyar, a címer ugyan hajaz a régi néphadsereg címerére és a tartalmi is totálgáz. Inkább egy rekesz hello kitty rozépezsgő mint egy pohár ilyen :(
Na itt lenne dolga a bormarketingnek.

Cukker 2009.06.09. 09:23:29

Most kell venni Édes Rubint... 5 -t fizetsz 6-t kapsz :D
3000 Ft/ palackért.... nemsemmi:D

Vad.Korte (törölt) 2009.06.09. 09:25:54

Az;rt az fura, hogy a cikk egyaránt elsikálja a forgalmazót és az esetleges vevőt, és a Szent Dugóhúzóhoz kiált, micsoda szentségtörés, közben ő maga is a külcsín alapján ítéli meg a bort. Ez a képmutatás és a sznobizmus. Ettől lesz művelt az alkoholista.

BOB 2009.06.09. 09:33:45

@Vad.Korte: szerintem te elnezted a hazszamot. Nem sikaltam el senkit, hacsak nem azt a tenyt, hogy ezzel el lehet adni egy bort. A Szent Dugohuzohoz meg vegkepp nem kialtottam, es a bort sem iteltem meg, leven nem kostoltam sose. Ugyanakkor ami gagyi, az gagyi.

Almaspite 2009.06.09. 09:38:14

@vörös és fehér:

Pár hónapja ez még Arany Cseppek és Rubin Cseppek néven futott, nem "szerelembor" -ként...

Tán még van a szekrényemben egy üveg fehér ebből...

katácska! · https://www.facebook.com/kata365 2009.06.09. 09:49:41

"luxuscikkeket forgalmazó Camomilla"

vérgáz

vörös és fehér 2009.06.09. 09:52:52

@Almaspite: s jó-e ez a kézműves szerelembor? (na, és akkor a kézműves szócska a pince nevében most mi?)

Big-B 2009.06.09. 09:59:18

Semmi bay a Hello Kitty-vel. A gyerekek azért imádják, mert aranyos kis cica van rajta meg színes, a felnőttek pedig a lázadás egyfajta szimbólumaként szeretik.

Nézzétek ezt: www.riflegear.com/blogimages/ShootingKitty1Thumb.jpg

Big-B 2009.06.09. 10:01:44

Amúgy ez a rozé nem is durva. Poénos.
Nem úgy mint a Tesco-s sör.

Almaspite 2009.06.09. 10:03:09

@vörös és fehér:

Nagyon finom, édes. Eddig legalább nyolc üveget vettem tőlük, vegyesen fehéret, vöröset.

Partydrog helyett bátran ajánlom. Kellő mennyiségben adagolva a lyányok maguktól kiugranak a bugyijukból. Én teamécsesekkel körberakott fürdőkádban szoktam szervírozni.

(Vajon szexmániás vagyok? Hááát, nem is tudom... Ááá, biztos nem.)

mocc 2009.06.09. 10:08:59

Vicces fiúk vagytok...rendes borosgazda nem gyalázza meg a nedűt! Mondjátok,hogy ez egy vicc, lécciléccilécci!!!

kezdő alkoholista · http://physicist-student.deviantart.com/gallery/ 2009.06.09. 10:16:41

@Big-B: A fiatalok pedig azért, mert éppen ez a trendi...

Az a kép nagyon beteg! :D

kezdő alkoholista · http://physicist-student.deviantart.com/gallery/ 2009.06.09. 10:24:00

Azért kíváncsi vagyok, hogy arra is ez lenne-e a reakció, ha hello kittys tokaji aszú (tudom, hogy ez lehetetlen, legalábbis, remélem...) kerülne forgalomba... Ezt jelenleg a bortörvény nem engedi, de változnak az idők...

Octopus 2009.06.09. 10:51:58

mi a megcélzott fogyasztói réteg? 6 éves kislányok?

Kalmár 2009.06.09. 11:07:22

Szerintem nem fikázni kell, hanem meglovagolni az aktuális trendeket.
Hajrá Hello Kitty-s csabai csípős kolbász!!
De az Unicumon is jól mutatna, a kereszt helyén.
Esetleg egy pohár Villányi Kitty cuvee?

Ez csak egy múló hóbort, a celebek világának hordaléka.

nadivereb 2009.06.09. 11:17:57

Szerintem ez vicces. Az életben nem innám meg, de ha valaki hellókitty alapján vesz bort, akkor annak úgyis mindegy, nem?
Egyébként off: a Beck's mitől is ultragagyi?

Vad.Korte (törölt) 2009.06.09. 11:21:49

@BOB: A gagyit egy fotó alapján mondtad ki.

És én is tudok olvasni a sorok között...

BOB 2009.06.09. 11:29:51

@nadivereb: nem a Beck's az ultragagyi, hanem a Hello Kitty brand, ami a Beck's-et is elérte és "behálózta".
thegooddonut.files.wordpress.com/2009/05/beer1.jpg

BOB 2009.06.09. 11:34:26

@Karmadealer: és mi lesz a következő? F-117 Hello Kitty Edition? Esetleg egy Hello Kitty-s space shuttle?

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.06.09. 11:47:16

@BOB: Nem, szerintem atombombából fogják kihozni a Kitty Editiont. GoodBye Kitty lesz a neve. :-)

Lolita999 2009.06.09. 11:50:55

ÚÚÚÚÚÚÚÚ!
CSak rózsaszín Hello Kittyk fogják venni, borisszák nem. Undorító.

hegyaljai 2009.06.09. 11:51:29

Látom, hogy mindenkinek jól megy az eladás, semmi más baja nincs, mint hogy fikázza ezt a Hello Kitty-t.
Most azonnal be kellene fejezni a hozzászólásokat ehhez a post-hoz!!
Minden további hozászólótól elvárnám, hogy az ő véleménye mennyi bor forgalmat indukál.:)

nadivereb 2009.06.09. 12:03:22

@BOB: Júj, na ez ijesztő. Mindentől eltekintve szerintem ez egész jó marketinghúzás. Vannak olyanok, akik bármit megvesznek, ami hellokittys (és ezek általában nem is szegények). Namármost, ezeket előbb-utóbb megtalálja valaki ebben a szektorban is, ráadásul nem is kell hozzá nagy tudomány, csak egy macskafej a palackon. Szóval szerintem még jó is, hogy valami minőségi bor van benne, nem pedig Magyar Édes Vörös Bor vagy 2008-as Csingcsang Asztali Kékfrankos.
Mondjuk a sör célcsoportja nekem nem teljesen világos:D

Muha 2009.06.09. 12:40:01

megkostólnám.
úgyis a nedű a lényeg.

magyar állampolgár 2009.06.09. 12:40:56

A sok drogosnak mindegy csak alkohol legyen benne.

kezdő alkoholista · http://physicist-student.deviantart.com/gallery/ 2009.06.09. 12:45:37

@hegyaljai: Ez még jogos is lehetne. De mondjuk én a hozzászólásaimban az ellen igyekszem felemelni a hangom, hogy milyen világ az, ahol ez indukálja a boreladásokat. Ha szerinted ez így van jól (aligha hinném el rólad), akkor áldásom erre a (nyilvánvalóan szubjektív módon, szerintem) rossz irányt vett világra!

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.06.09. 12:52:53

@kezdő alkoholista: Ezúton kívánok sok sikert a világ irányának megváltoztatásához! :-)

Komolyan nem értem, mi a baj ezzel. Nem mindegy hogy miért veszik meg a borotokat? Örüljetek vaze, és ne a miértet kutassátok. Abból fogtok a vájtfülűeknek kézműves hozamkorlátozott dűlőszelektált önkifejező csodatételeket borászkodni amit a hellókittys eladásokból behoznak nincs ebben semmi, de semmi rossz, mindenki azt kapja amit igényel.

Nadsat (törölt) 2009.06.09. 13:04:47

Véleményem szerint a termék fő célja a tizenéves frisshusik alkoholos befolyásoltság állapotába hozásának könnyítése idősebb úriemberek által. A macsek bizalmat ébreszt a kislibákban. Vagy nemtudom.

gromit 2009.06.09. 13:32:35

ezt a sok hisztis picsat!

es mi van, ha jo bor van a kitty-s uvegbek, kedveskeim? akkor se vagytok hajlandoak meg megkostolni se?

sznob banda

portis · http://www.online-szallas.com 2009.06.09. 13:41:57

Mert mi más lenne a bor mint kereskedelmi termék?

Tán szenteltvíz?

indapasssucks 2009.06.09. 14:01:26

Ennyit én még nem röhögtem

indapasssucks 2009.06.09. 14:11:45

Az meg, aki kóstolás nélkül nevez gayinak vagy lőrének egy bort, aligha szakember, tőlem bohóckodhat borlovagrendkiskaftánban, akkor is csak sznob, aki definitíve nem ért a borhoz, és vadalmát érez miden pohárban, ami ismeretlen termelőtől jött, amíg el nem magyarázzák neki, hogy ez bizony jobb bor, mint amihez szoktál, csak szivar után tudod nem annyira érezni...

Ráadásul a hello kitty kurvára jobban fest a palackon, mint azok a borász fejek mostanábana cimkéken.

A habzó borokat meg utálom, rozét meg kevesen csinálnak jót. És tutira vennék ilyent, mert helo kitty-s bort adni egy csajnak ajándékba tuti siker!

Jenyei 2009.06.09. 14:24:56

A hölgy-sorban nagyobbacskáknak jöhet jöhet a Monique Cuvée.

lackó 2009.06.09. 14:41:21

Kedveskéim, okoskáim: aki figyelmesen elolvasta a címet, az rájöhet, hogy a borról egy szó sem esik ill. hogy ez egy Decantertől átvett cikk.

Indapassokoskám: a kaftános borlovagok messze állnak a szakembertől, a hozzászólásodnak semmi köze nincs a blog témájához. Kik azok a borász fejek? Csak nem a Varga Kft. boraira gondolsz, mint egyetlen, aki ezt megcsinálta? Na azok a címkék valóban egyenrangúak ezzel.

Azt kijelenteni, hogy a habzó borokat utálom, pont olyan sznobizmus, amiről beszéltél, rozét meg kurva sokat csinálnak jól, legfeljebb neked nem ízlenek.

Vegyél. Ha neked ez kell a sikerhez.

Soha nem személyeskedtem, de ritka nagy hülyeségeket írnak le a frissen született amuva bloggerek.

nGel 2009.06.09. 15:12:35

Varom a Hello Kittys Lamborghiniket,Ferrarikat, valamint Maseratikat. Vagy mar van is?
lina-lee.com/blog/wp-images/upload/hello_kitty_ferrari.jpg