Címkék

Utolsó kommentek

  • elzee: Ma kóstoltam a bort... 19 éves kora ellenére tökéletes állapotban van, talán még mindig nincs a cs... (2022.12.25. 14:32) Éljen, itt a legdrágább vörös!
  • Didier Pénine: @alföldimerlot: If you need personalised Champagne just go to sayitwithchampers.co.uk (2020.06.07. 13:28) Rizlingek az óceánon túlról
  • Szikra Feri: Én most lettem szerelmes a zweigelt-be. Itta már valaki a Balaton-felvidéki Somodi Zsolt Borászat ... (2018.11.27. 11:21) A világ legjobb zweigeltjei
  • gbsz: A lecsós kép forrása nem a linkelt URL, hanem ez: www.gabojsza.hu/2007/07/kedvenc-lecsm.html Kéret... (2017.02.21. 16:44) Mit igyunk a lecsóhoz?
  • ecsabi: @fakanalhos: Aki pedig Angliában él és magyar borra szomjas, az lessen be ide: <a href="http://... (2016.01.31. 16:09) Villányi áttörés
  • Utolsó 20

Alkoholista Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Alkoholista a Facebookon

Újratöltve

2012.07.04. 05:28 - alföldimerlot

Maximum egypecsétes titok volt, hogy A Művelt Alkoholista nem tűnik el nyomtalanul. Áldatlan tevékenységünket a Gault & Millau keretei között folytatjuk. Az első poszt már olvasható - sokat markol, valamennyit talán fog is. Facebook oldalunkon, a Gault & Millau Facebook oldalán, és itt is lehet kommentelni. És lehet azt is kommentelni, hogy lehessen-e kommentelni a Gault & Millau-n (még magunk sem tudjuk).

Címkék: szolgálati közlemény tízpontos gaultmillau gault & millau

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alkoholista.blog.hu/api/trackback/id/tr824627082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rszabi · http://borrajongo.blog.hu/ 2012.07.04. 10:59:35

Szerintem csak valódi névvel érdemes engedni a kommentezést, talán így kevesebb troll jelenik meg. Facebookos hozzászólás ilyen szempontból teljesen jó megoldás.

mossberg operator 2012.07.04. 13:15:28

Legyen valodi neves kommenteles! (En a feszbukon is alneven vagyok). :)

takács bálint - zsebtévé 2012.07.04. 17:29:58

Ne diszkrimináljatok...semmiféle közösségi baromságon nem vagyok fent!

takács bálint - zsebtévé 2012.07.04. 17:46:10

Na, előbb kommenteltem, mint olvastam. A cikk jó, viszont némely sorok vége nem látszik (más posztoknál sem). Ellenben ez a "lájkd disz" lajstrom elég idegesítő ott, ahol értelmes (vagy kevésbé értelmes) kommenteknek kellene lenniük. Bár tényleg nem tudom mi a divat a közöségi oldalakon, de ez így nagyon gáznak tűnik.

tb - zstv

ungert (törölt) · http://borrajongo.blog.hu 2012.07.04. 21:25:08

trollok voltak, vannak, lesznek. meg kell tanulni velük élni, nincs mese. én sokkal inkább hiszek a szélsőségesen liberális szólásszabadságban, mint a bezárkózó, moderáló irányban-sajnos néha utóbbi a célravezető. jó lesz ez.

valópapa 2012.07.05. 08:13:28

nah, akkor ezt is lehet törölni a kedvencek közül... tényleg sajnálom.

NZperX 2012.07.05. 09:49:16

Örülök a folytatásnak.
Pár javaslat az új oldalhoz:
- A talpas és esztétikailag túl nagy talpas betűk helyett hesználjatok egyszerűbbet, pl ami ezen a blogon van, ez sokkal jobban olvasható.
- Jó lenne, ha az új oldalon is lehetne pl. címkék alapján keresni, lehetnének rovatok, szóval áttekinthetőbb rendszer, mint a blog.hu-s.

Чапаев 2012.07.06. 12:06:19

Lusta vagyok fészen kamuprofilt csinálni. Valódi profilom van ugyan, de "munkaköri kötelességből", evidens, hogy azzal nem csinálok semmit, csak létezem. Szóval kommentezés lehetősége számomra indifferens.

Tényleg, muszáj minden blognak meg portálnak rácuppanni a Fész' csecsére?! Szerintem sokkal fontosabb az, hogy MIT mond egy kommentelő, mint az, hogy KI mondja!

janigod 2012.07.06. 13:35:12

Csatlakozom, szerintem is fontosabb a mondanivaló, mint a név. Ez a blog.hu-s megoldás egész jó volt. Egyébként nem hiszem, hogy a FB-os hozzászólás kiszűrné a "trollokat". Mint elhangzott oda is lehet álfelhasználót csinálni, ugyanúgy jönnének a hülye hsz-k. A jelenlegi megoldás a Millau-n számomra teljesen áttekinthetetlen: egy nagy sor idióta like (kit érdekel???), meg a kommentek külső linkeken.... hát ez valami borzalom. Ember legyen a talpán, akinek ezt átlátja.

Szerintem az itteni rendszerhez hasonlóan, külön regisztáció után lenne jó kommentelni a cikk alá, esetleg annyi módosítással, hogy a hozzászólásokat is csak bejelentkezés után lehessen elolvasni. Moderáció simán beleférne, egy admin törölhetné azt, amit off, bunkó, súlyosan trágár...

Amúgy jó az első cikk, még ha számunkra nem is új, de ez az összefoglalás jó kezdésnek.

janigod 2012.07.06. 13:43:34

Elnézést, már majd elfelejtettem:
Mivel amúgy is sok gasztro-blog és oldal van már a neten, engem kicsit zavar ez a vegyes tartalom. Én, aki kifejezetten a boros oldalakat olvastam, jobban szerettem ezt a szeparált rendszert, még ha néha fel is bukkant bor-étel párosítás, akkor is jó volt. Személy szerint nincs túl sok ambícióm végigbogarászni a Millau-t, hogy kiszűrve azt ami nem érdekel, találjak pár boros cikket.

Javaslom, hogy a ti, boros cikkeitek legyenek ellátva egy külön címkével, ha már ömlesztve jelennek meg az írások. A legjobb mondjuk az lenne, ha egy külön aloldalon publikálnátok.

demisec · http://thepit.blog.hu 2012.07.06. 16:33:57

@janigod: valamiféle tartalmi rendszerezés szerintem sem ártana. De gyanítom ez még nagyon kezdeti stádium, amit most látunk.

kifli 2012.07.07. 02:18:59

kapsz díjazást az új helyen? lesz etikai kódex az új helyen?

alföldimerlot 2012.07.08. 20:41:39

@kifli: Igen (eddig 50 ezret kaptam, most még ennél is többet fogok). Nem hiszem, hogy lesz külön kódex, de a borokat kereskedelmi forgalomból fogjuk beszerezni, és erre lesz központi keret, ami nagy előrelépést jelent.

kifli 2012.07.10. 00:27:45

@alföldimerlot:

"a borokat kereskedelmi forgalomból fogjuk beszerezni, és erre lesz központi keret, ami nagy előrelépést jelent."

miért rejtitek ezeket az infokat el, szemérmesek vagytok, vagy más oka van?

Szomjas Gödény · http://szomjasgodeny.hu/ 2012.07.10. 14:34:49

Szerintem is lehessen kommentelni, szerintem sem az számít, hogy ki mondja, hanem az, amit mond.

Én csak Szomjas Gödényként leszek fenn a Facebook, azt is csak a blog miatt, ez egészen biztos.

Szomjas Gödény · http://szomjasgodeny.hu/ 2012.07.10. 15:39:11

@Hepci: Nem tudom, de most kipróbálom. Lehet, hogy jó lesz.

Így voltam a sífutással is, utólag szidtam magam miért nem próbáltam meg korábban.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.07.11. 00:12:20

@Szomjas Gödény: én a grillcsirkével voltam így, de a grillcsirke az grillcsirke, a faszbuk meg továbbra is fasságnak tűnik... :)

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.07.11. 21:40:22

Asszem én vagyok a hibás, de azon a hülye FB oldalon én képtelen vagyok megtalálni - célzottan - az Alkoholisták írásait.

Egy tököm étteremkatalógus lapjai közül - épeszű szűrő nélkül - aligha fogom kiszálazni az engem érdeklő cikkeket.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.07.12. 01:20:48

@Szomjas Gödény: az a kérdés, mi a lényeg.
Üveggyöngyszórással összegyűjt az emberfia 1 rakás lájkolót, aztán teliszarja az üzifalukat?
Értelmes tartalmat még faszbukon alig láttam, ellenben számtalan lehetőség van követni a szimpatikus blogokat-hírforrásokat, óne faszbuk.

VIC20 2012.07.16. 11:09:31

@janigod: Egyetértek: Én sem fogom végiglapozgatni az egészet csak azért, hogy megtaláljam a boros cikkeket. Csináljátok meg szűrhetővé. Ha nem megy, akkor keresek mást. Szerencsére bőséges a választék.

vargánya 2012.11.08. 20:19:45

A Gault & Millau-n megjelent (amúgy szokatlanul ámbár számomra szimpatikusan szókimondó) írás miért is nem jelenhetett meg ITT ? Fel nem foghatom miért nem jó az, ami egyszer bevált? Az újításra való beteges késztetést az üzleti világban sem tudom megérteni, itt meg ráadásul (legalábbis az én értelmezésem szerint) egy konzervatív műfajról ill. nem üzletről, hanem kultúráról van szó. Vagy tán mégse?
süti beállítások módosítása