Címkék

Utolsó kommentek

  • elzee: Ma kóstoltam a bort... 19 éves kora ellenére tökéletes állapotban van, talán még mindig nincs a cs... (2022.12.25. 14:32) Éljen, itt a legdrágább vörös!
  • Didier Pénine: @alföldimerlot: If you need personalised Champagne just go to sayitwithchampers.co.uk (2020.06.07. 13:28) Rizlingek az óceánon túlról
  • Szikra Feri: Én most lettem szerelmes a zweigelt-be. Itta már valaki a Balaton-felvidéki Somodi Zsolt Borászat ... (2018.11.27. 11:21) A világ legjobb zweigeltjei
  • gbsz: A lecsós kép forrása nem a linkelt URL, hanem ez: www.gabojsza.hu/2007/07/kedvenc-lecsm.html Kéret... (2017.02.21. 16:44) Mit igyunk a lecsóhoz?
  • ecsabi: @fakanalhos: Aki pedig Angliában él és magyar borra szomjas, az lessen be ide: <a href="http://... (2016.01.31. 16:09) Villányi áttörés
  • Utolsó 20

Alkoholista Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Alkoholista a Facebookon

A Boglári Borvidék Budapesten

2011.04.24. 18:30 - palack

Egyre több a borvidéki összefogásra épülő rendezvény - Eger, Somló, Szekszárd és Tokaj már visszatérő vendég a fővárosban - ezúttal pedig a Balatonboglári Borvidék tart bemutatót Budapesten. Május 5-én délután négytől este kilencig egy híján húsz pince borait lehet majd megkóstolni a Mezőgazdasági Múzeumban, a Vajdahunyadvárban. Itt lesznek a legnagyobb nevek, köztük az év bortermelői is, mellettük még kevésbé ismert termelők kínálatát is meg lehet majd vizsgálni, egyéb kiállítóként itt lesz a Kistücsök. A belépőjegy ára 3900 Ft, ezért egy Riedel kóstoló poharat is kapunk. Bővebb információt a jegyvásárlásról itt találnak, a résztvevő pincék listáját pedig nálunk is a hajtás után.

  • Achs&Achs Pincészet, Kéthely
  • Balla Pince, Balatonkeresztúr
  • Bujdosó Szőlőbirtok és Pincészet, Balatonlelle
  • Dézsma Pince, Balatonszárszó
  • Garamvári Szőlőbirtok, Balatonlelle
  • Hujber Pince, Balatonboglár
  • Ikon Borászat, Látrány
  • Katona Borház, Balatonboglár
  • Kislaki Bormanufaktúra, Balatonboglár-Szőlőskislak
  • Koltai Pincészet, Szőlősgyörök
  • Konyári Pince, Balatonlelle
  • Légli Szőlőbirtok, Balatonboglár
  • Némethi Családi Pincészet, Balatonlelle
  • Öregbaglas Pincészet, Kéthely
  • Pócz Pincészet, Balatonlelle
  • Szent Anna Borház, Szőlősgyörök
  • Szent István Pincészet, Somogyvár
  • Szt Kristóf Pincészet, Zamárdi
  • Veszprémi Családi Pince, Kötcse

További kiállítók:

  • Kistücsök Étterem, Balatonszemes
  • Drávatej Kft
  • Zselic-Vad Kft
  • Fonte-Viva Kft., Somogyvár

 

Címkék: balaton programajánló balatonboglár

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alkoholista.blog.hu/api/trackback/id/tr502852260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mizie 2011.04.24. 22:49:32

Drága a belépő... nem kicsit.

palack 2011.04.24. 22:55:07

@mizie: nem tudom egy-egy pince hányféle bort hoz majd, és mennyire a csúcsboraikat, remélem nem fogok csalódni. De 19 pince borait 3900 Ft-ért megismerni, szerintem egyáltalán nem drága.

Ly  2011.04.25. 00:13:48

Tekintve, hogy az alábbi mondat van az idézett honlapon, a 3900 forint valószínűleg tényleg csak a belépőre jogosít:
"Aki a Vinoport Borbárban vásárolja meg a jegyét, egy pohár Bujdósó Seccora a ház vendége."

palack 2011.04.25. 00:26:16

@Ly : No, ezt kiderítjük. Bennem ez fel sem merült. Én úgy gondoltam, hogy az elővásárolt jegy személyes átvételénél adják a pohár habzóbort.

Juventusy 2011.04.25. 01:20:35

@palack: Ezt jól gondoltad, és szerintem egyértelmű a szövegből is.
3900 Ft.-ért jár egy jegy amely korlátlan kóstolásra jogosít fel május 5.-én, az ilyen rendezvényeken szokásos módon.
Aki ezt előre megveszi a Vinoport Borbárban az ott a helyszínen ( tehát a Borbárban) gazdagabb lesz egy pohár Seccoval.

Ly  2011.04.25. 03:38:40

Telki, Kerék Vendéglő

Baszk Earl 2011.04.25. 04:33:14

A jegy akkor is 4000 Ft, a 19 féle bort pedig nem fogod megkóstolni mind! Magyarul veszel egy poharat ennyi pénzért!
Durván 200 Ft egy kóstolás, azért az annyira nem olcsó!
"Belépőjegy ára: 3.900,-Ft
(a belépőjegy tartalmazza a pohár árát – a pohár egy Riedel pohár lesz) " Ebből hol olvasol ki korlátlan kóstolást? Vagy lehet én olvasok rosszul?

toth.adrienn 2011.04.25. 07:37:45

Sziasztok!

Bár érkezett közben hasonló hozzászólás, úgy láttam, szükség van még egyre, a helyzet teljes tisztázása érdekében.

A borkóstoló házigazdája a Dél-Balaton Borút Egyesület, akik felkértek minket - vinoport - arra, hogy bizonyos részfeladatokat lássunk el az általuk megálmodott rendezvénnyel kapcsolatban. Például a jegyértékesítést. Így elég biztos forrás lehetek a kérdésben. A 3900 forintos belépő korlátlan kóstolást foglal magában a helyszínen, azaz május 5-én a Vajdahunyadvárban. Az csak egy extra, hogy egy pohár Seccora a Vinoport vendége az, aki a nemrég nyílt Borbárunkban veszi meg a jegyet.

A pohárra vonatkozó megjegyzést azért írtuk be, mert egyáltalán nem általános hasonló rendezvények esetében, hogy a poharat sem megvenni, sem bérelni nem kell, mert az benne van a belépő jegyben.

Ha további kérdés adódna a rendezvénnyel kapcsolatban, a toth.adrienn@vinoport.hu e-mail címen állok rendelkezésetekre.

És itt a nyuszi :)
Adrienn

2011.04.25. 09:41:33

@Baszk Earl: 19 pincészet lesz, nem 19-féle bor, helló! másrészt, ezek nem dankópisták... 3900 ft úgy, hogy egy riedel pohárt is beleraknak, finoman szólva is nagyon korrekt. ott leszek.

Holland Lovas 2011.04.25. 12:41:25

A belépő ára pohárral nagyon is megéri szerintem.

Ellenben ha már balatoni régió, akkor említsünk meg egy másik rendezvényt is: www.balatonborfeszt.hu/. Több kiállító, sok zene, viszont nem korlátlan kóstolásra szól a jegy.

Még nem voltam, nem tudom milyen, így azt sem, hogy milyen árban mérik a borokat...

palack 2011.04.25. 19:13:27

@Holland Lovas: Már ott van a naptárunkban az Erzsébet téri fesztivál is. Az inkább szabadtéri kocsmázás igényes borokkal. Tavaly sok helyen nem is értették, mit akarok én bohóckodni holmi féldecikkel. Estére pedig sorbanállás és tömeg lett. Bulizásra remek, kóstolásra alkalmatlan volt. Más műfaj.

Az 1700 Ft-os belépőt ott inkább sokallom, mert azért tényleg nem jár semmi.

fugu 2011.04.25. 19:16:37

@Holland Lovas: Tavaly voltam, szombaton este. Taposták egymást az emberek.

E.G.O. 2011.04.25. 21:31:28

Sziasztok!

Én ha tehetném, mindenképpen ott lennék, ebben csak egy szintén aznap induló fesztivál akadályoz meg, ahol dolgozni fogok, úgy éjfélig.
Amellett, hogy egy rendesebb Riedel maga is 4000 Ft (boltban), a borvidék a borai miatt is megérdemelne ennyit. Valaki említette a Dankó Pistát, ismerve a felhozatalt, tényleg másra érdemes készülni.
Amennyiben valaki tényleg azon gondolkodik, hogy háromezret, vagy négyet érdemel az este, az ne menjen el! Nem fogja igazán jól érezni magát, ha folyton matekozik: ez megérte, az meg nem.
Persze mást írnék, ha 8-10 ezerről menne a diskurzus, de szerintem 4 forintnyi bizalmat megérdemel egy friss rendezvény. Örülhetünk, hogy végre ennyi összefogás megszületett a borvidéken, ezt sem lehetett könnyű összehozni!

2011.04.25. 22:19:46

@E.G.O.: egy "sima" légli vagy konyári kóstolóért is elkérne 3900 ft-ot, bárki is szervezi. a pohár és a többi ingyen van. :D

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2011.04.26. 05:52:46

@E.G.O.: Ez a kóstoló szerintem konkrétan túl olcsó. Ha a szervezők merték volna úgy 1500-2000 forinttal drágábban adni a jegyeket akkor lehet, hogy a termelőknek nem ingyen kellene a bort kóstoltatni és esetleg a kiszállási költségekbe is segítséget kapnának.

fugu 2011.04.26. 07:29:47

@BZoltan: Zoli! Már megbocsáss, de Te nem a látogató szempontjából mondasz véleményt, hanem a pult túloldaláról, vagyis fáj kimondani, de elfogultságot jelentek be! Mi fogyasztók majd eldöntjük, hogy olcsó e az ár, vagy sem!
Komolyra fordítva a szót, szerintem ez majd utólag fog igazából kiderülni. Számomra sok az ismeretlen a borászatok közt, ezért én nem sietem el a minősítést. Utána megbeszélhetjük.

Takács Kr. · http://takacskrisztianir.blog.hu 2011.04.26. 07:56:42

@BZoltan: ezt hívják úgy egy új rendezvénynél, hogy BEFEKTETÉS. majd ha bejáratott lesz, nyugi, emelnek...

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2011.04.26. 08:23:57

@fugu: Egyrészt miért gondolod, hogy én nem vagyok fogyasztó? :) Másrészt függetlenül mindentől miért ne hangozzanak el a pult másik oldalának a szempontjai is? Harmadrészt, vannak ezen a listán bőséggel olyan nevek akik garanciát jelentenek.

@szenvedély S.: Én töretlenül csodálkozom azon, hogy van még olyan ember aki elhiszi, hogy egy bortermelőnek olyan hihetetlenül nagy marketingbefektetés az, hogy párszáz emberrel ingyen kóstoltat bort húsz másik bortermelővel együtt. Elárulom, abban a mértékben ahogy az manapság szokás, sőt elvárás nem az.

Az ilyen kóstolók nagyon jó bulik szoktak lenni. Soha, sehol máshol nem tudod ezen borvidék legjobb termelőinek a borait egyszerre megkóstolni a termelő társaságában. Furcsa és egyben szomorú, hogy a legtöbben ezt nem tartják olyan értéknek amiért fizetni érdemes és csak a leiható borral mérik a belépőjegy árát.

Színházban sem várod el, hogy ingyen lépjen fel a társulat, egy koncerten sem várod el, hogy a zenekar ingyen játsszon. Akkor egy bortermelőtől miért várja el bárki, hogy ingyen adja a borát?

2011.04.26. 09:06:40

@BZoltan: ezügyben igazából a termelőknek kellene egységes(ebb) álláspontot kialakítani és aztán ahhoz tartatni is magukat és másokat is. ami persze kicsiny hazánkban a legnehezebb feladatok egyike..

Meszely 2011.04.26. 09:34:48

@fugu: Fogyasztóként is a magasabb árat preferálom. Egyrészt a borász munkáját és borait degradálja le, ha az olcsó belépő miatt a a látogatók jelentős része csak minél kedvezőbb áron akar sok bort inni, és nem feltétlenül a borra kíváncsi. Másrészt, és részben az előzőből következik, hogy van egy optimális hely-résztvevő arány. Ahol megfelelően sokan vannak, de még normálisan lehet kóstolni, és még néhány szót a borásszal is lehet váltani. Az elmúlt években számos ilyenre volt példa, és általában nem az olcsóbb áru rendezvények között. Ha túl alacsony árért lehet hegyekben inni, akkor általában a tömeg miatt sem normálisan kóstolni, sem a borásszal beszélni nem lehet.

palack 2011.04.26. 09:37:36

@BZoltan: A fogyasztók szempontjából itt nem ingyen rendezvényről van szó, ezt azért ne állítsuk így be. Másrészt pedig a szervező itt a Dél-Balaton Borút Egyesület, ami gondolom elég szorosan kapcsolódik a borászokhoz. Csaknem szipolyozzák ki őket annyira.

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2011.04.26. 10:24:31

@Parci: Sok termelő sajnos azzal együtt, hogy kiváló borokat készít a hosszú távú gazdasági stratégiák építésében és az arculatépítés, marketingmunka impaktfaktorának valamint az ezekbe fektetett tőke megtérülésének megbecsüléséhez, kiszámításához nem ért. Ezzel aztán vissza is élnek sokan.

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2011.04.26. 10:37:22

@palack: Abban biztos vagyok, hogy konkrétan pénzt nem fizetnek a termelők. A buli fix költségeit a belépődíjakból ki lehet hozni. Ezzel együtt a kiszállás költségeit és a kóstoltatott bor árát a termelők viselik.

Vagyis a fogyasztó a 3900 forintért erősen dotált áron vesz részt ezen a kóstolón.

Lehet, kisebbségi véleményt képviselek azzal, hogy szerintem korrektül kereskedelmi alapon kellene az ilyen kóstolókat is megszervezni. Ez lenne az egészséges, hosszú távon fenntartható és mindenki számára korrekt.

A dotált rendszerek szerintem ritkán életképesek.

2011.04.26. 10:49:17

@BZoltan: részben igazad van, részben viszont azt tudom mondani, amit te szoktál: jóval magasabb árak mellett már nem ugyanaz a réteg járna ezekre a kóstolókra.

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2011.04.26. 10:55:45

@Parci: Ebben tökéletesen egyet is értek veled. Szerintem ha nem 3900 hanem mondjuk 5500 lenne a belépő akkor az még nem lenne botrányosan magas és a termelőknek is jutna belőle.

Úgy gondolom, hogy a (kisebb) termelők is szívesebben járnának az ilyen kóstolókra és szívesebben vinnék a komolyabb boraikat is, ha a részvétellel járó alaphangon 20 ezer forintos költséget nem kellene marketingköltségként lenyelniük.

0Hanga 2011.04.26. 11:19:10

Közölük 3-an évborszai is voltak, tavaly pl. a Légli.

fugu 2011.04.26. 16:44:30

@BZoltan: @Parci: Vegyük sorba: A kóstolópoharat ne számoljuk bele, mert van már otthon ezer, és ahány darab, annyiféle, ergo értéktelen. Ha betétdíjas volna, akkor eldönthetném, hogy akarom e hazavinni.
Véleményem szerint egy ilyen rendezvényre az átlag vendég kb egy üveg bor árát hajlandó elkölteni. Ez persze mindenkinek más összeg, ezért is más és mása vendégkör a különféle rendezvényeken.
Ezen a bulin nem a csúcsvörösök szerepelnek majd, tehát a belépőt is a borokhoz kell szabni. Szerintem ez itt rendben van.
Szerintem nem lesz tömeg, mert most előbb jön a Balatoni Borok Fesztiválja, ami háromnapos, vagyis oda sokan elmennek, mert az már egy bevezetett rendezvény. Utána jön az új, a Boglári Borvidék Bulija, ami sokaknak "csak" boglári lesz. Mindenesetre örülök, hogy lesz, és sok sikert a rendezőknek!

fugu 2011.04.26. 16:49:06

@Meszely: Nem vitatom. Jómagam a sokfélét többre becsülöm a jó soknál! Nem szoktam részegen hazamenni. Szerintem az gáz.
Egy drága belépőjegyes korlátlan sokkal jobb egy drága belépőjegyes kóstolójegyesnél!

loading 2011.04.26. 17:14:59

@BZoltan: Egyszerre értek és nem értek veled egyet.
Utóbbival kezdve: minden termelő/megjelenő eldöntheti, ahogy te is döntöttél, hogy meg akar jelenni vagy sem. Remélhetőleg ismert előttük a költségek sora, amit fizetniük kell. Változatlanul marketing/reklám/kereskedelmi akciónak tekintem, emiatt nem értem "termelőknek is jutna" kijelentésedet. Az egy további kérdés, hogy ez (és más)megjelenése valamikor jó befektetésnek fog-e bizonyulni.
Másrészt egyetértek, mert az ilyen rendezvényeken a megjelentek 80%-a visszajáró/ugyanaz. Van akinek a nevét már én is ismerem, van akiét nem szeretném megismerni. A hétköznap délután többségében hardcore fanok mennek + újságírók + néhány kivétel.

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2011.04.26. 19:11:02

@loading: Szerintem nem kérdés, hogy megéri-e egy bortermelőnek húsz másik termelővel együtt párszáz (ráadásul ahogy te is írod túlnyomórészt buliról- bulira ugyanazon) látogatónak ingyen adnia a borát. Nem éri meg.

Abban igazad van, hogy mindenki maga dönti el, hogy belemegy-e az "ingyenbor és ingyenkiszállás" játékba. A baj csak az, hogy a termelők jó része jóhiszeműen elhiszi a szervezőknek, hogy ez neki mennyire megéri, de mivel a termelők nagy része szőlész és/vagy borász pontosan felmérni nem tudja.

Röviden és frappánsan fogalmazva :) marketingbefektetésnek eladni a termelőknek az "ingyenbor" játékot szerintem átverés.

Sokkal úriasabb lenne, ha nem marketingakciónak tartaná senki az ilyen bulikat, hanem annak ami. Borivásnak.

palack 2011.04.26. 20:13:27

@BZoltan: szerinted nem éri meg, nektek nem éri meg, de az, hogy más termelők meg rendszeresen járnak ilyen bemutatókra, az meg azt mutatja, hogy nekik valamiért megéri. Nem hiszem, hogy évekig be lehet csapni valakit üres ígéretekkel.

Ez a rendezvény ráadásul más kategória is, ahogy már írtam: ezt a helyi borút egyesület szervezte. Senki nem ad el a termelőknek semmi átverést, hacsak nem házon belül.

E.G.O. 2011.04.26. 20:37:53

@fugu: "Ezen a bulin nem a csúcsvörösök szerepelnek majd" - miért is kellene?

1. Balatonboglár nem Villány: nem elsősorban a vörös borairól híres, még akkor sem, ha pár nevesebb termelő villant néha ilyeneket. Egykor ott (is) dolgozó borászként hadd ajánljam inkább az Irsaikat, Chardonnay-t, Sauvignon Blanc-t, esetleg a Semillont! Nem fogsz csalódni.

2. Bármely borvidéket a csúcsborai után beárazni szerintem nem tisztességes a termelők többségével szemben.

3. A betétdíjas felvetéseddel maximálisan egyetértek, de picit más szemszögből. A pohár, ha haza KELL vinni, Neked értéktelen (hiszen, ahogy mondtad, van ezer),de ettől függetlenül valaki legyártja, forgalmazza, stb.
A dolog rákfenéje itt van, hiszen a forgalmazót azzal lehet berángatni ebbe a buliba, ha garantáljuk, hogy elsózzuk legalább x100 poharát - na innentől értéktelenedik a pohár... Ez így a könnyebb megoldás, de nem teljesen tisztességes. A Borjour rendszere EBBEN tisztességesebbnek tűnik.

@BZoltan: Bár az alap kérdésben egyetértünk, miszerint a rendezvény inkább olcsó, mint drága, azért teljesen haszontalannak nem tartanám.
Mármint a termelők szemszögéből.
Amennyiben a Léglitől kifelé menet valaki besétál Katona Ferihez, esetleg Konyáriék mellett Póczékhoz is bekukkant (mindkét páros pár méteren belül szomszéd...), máris megérte. Persze itt most nem a cimkeivókra gondolok, nekik mindegy, tulképpen.
Szerintem igenis fontos a termelőknek, még olyan áron is, hogy rengeteg bor árán fognak pár értékes vendéget szerezni. Én szurkolok nekik.

fugu 2011.04.26. 20:38:39

@BZoltan: Most viszont vitatkozom!
Annyira marketingakció, hogy egy ilyen alkalommal egy palack bor áráért meg tudok kóstolni sokféle bort.
Amelyik tetszik, abból veszek, és azt ajánlom a barátaimnak. Nos?

E.G.O. 2011.04.26. 20:46:10

@fugu: Ott a pont! Nálad működik az eredeti ötlet - de sajnos rengeteg embernek az ilyen rendezvényekről a "vanpiahegyekben" jut csak eszébe. Na őket szűrné részben a magasabb jegyár.

fugu 2011.04.26. 20:46:36

@E.G.O.: Nem minősítettem, tisztában vagyok a felállással. Pusztán arra céloztam, hogy magas belépővel nehezebb volna becsalogatni a nagyérdeműt, egy olyan rendezvényre ahol számára ismeretlen borászokat talál. A boglári borok átlagára tagadhatatlanul mérsékeltebb, mint a villányiaké, stb. Érdekes adalék, hogy a szekszárdira elővételben 3eFt a jegy! Jutiseszembe, akkor most ki az olcsó??

E.G.O. 2011.04.26. 21:01:36

@fugu: Nem is tudom, őszintén: ha elém teszik a papírt, hogy ikszeljem, háromért Szekszárd, vagy négyért Boglár, asszem az utóbbi mellé teszem a jelet. Miért? Mert érdekesebb, nem jön szembe majdnem havonta, és picit tán sokszínűbb is. Bár érzem, hogy nagyjából egy oldalon vitatkozunk, nem bírom ki: szerinted melyiken lesz nagyobb tömegnyomor? :)

loading 2011.04.26. 22:06:21

@E.G.O.: Szerintem nem szűrné ki. Csak kevesebben lenne a teljes látogatói kör. A nagyobb jövedelem (vastagabb pénztárca) nem jelent "jólneveltséget". Sőt....

E.G.O. 2011.04.26. 22:19:42

@loading: Nem állítom, hogy nincs igazságod...sajnos.

De talán a kevesebb látogató több értékes másodpercet jelent egy beszélgetésben.
A tömegrendezvények csak a locsolásról szólnak, ami talán a BZoltán barátunk által "borivás"-nak titulált státuszt sem érik el. Szerintem.

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2011.04.27. 05:43:18

@E.G.O.: Egy szóval nem írtam, hogy teljesen haszontalan lenne. Nem az, sőt, nagyon is jó móka lesz ez.

@fugu: Akkor is így tennél ha a termelő nem ingyen adná a borát hanem korrekt piaci áron. Marketing szempontból jelentősége annak van, hogy fél decit is kóstolhatsz sokféle borból, nem pedig annak, hogy a bort a termelő ingyen adja.

Hogy ki az ismereten borász az nagyon viszonylagos. Szerintem ezen a bulin bőségesen lesznek komoly nevek.

Az pedig, hogy más hasonló kóstolók még nagyobb lehúzások az nem sokat tesz.

fugu 2011.04.27. 12:50:59

@E.G.O.: Erről beszélek! Ami népszerű azt lehet adni magasabb áron, ami kevésbé közismert, azt mérsékelt áron kell.

fugu 2011.04.27. 12:57:28

@BZoltan: Kimondom kereken: nekem semmi közöm ahhoz, hogy a termelő ingyen adja e a borát! Én kifizetem a belépőt, onnantól vendég vagyok a megismert feltételek alapján! Az anyagiakat bokszoljátok le a szervezőkkel, nem a mi ügyünk.
Sohasem kérek fél decit, még a belépődíjas bulikon sem. Kóstolómennyiséget kérek, maximum visszakóstolok. Tudom, nem ez az általános. A kóstolójegyes bulikon is sírba viszem a pult mögött állót, hogy egy decit fizetek, de háromfélét kóstolnék.
Még valami: ha valakinek a borát nem lehet sehol megvenni a fővárosban akkor arra mondhatom, hogy kevéssé ismert?

leilahercegno 2011.04.28. 15:47:27

A BB finom és ahhoz képest tök olcsó. A tegnap esti borozásunkhoz ezt ajánlotta a boltos pasas, és nagyon kellemesen csalódtunk. ^^
süti beállítások módosítása