Címkék

Utolsó kommentek

  • elzee: Ma kóstoltam a bort... 19 éves kora ellenére tökéletes állapotban van, talán még mindig nincs a cs... (2022.12.25. 14:32) Éljen, itt a legdrágább vörös!
  • Didier Pénine: @alföldimerlot: If you need personalised Champagne just go to sayitwithchampers.co.uk (2020.06.07. 13:28) Rizlingek az óceánon túlról
  • Szikra Feri: Én most lettem szerelmes a zweigelt-be. Itta már valaki a Balaton-felvidéki Somodi Zsolt Borászat ... (2018.11.27. 11:21) A világ legjobb zweigeltjei
  • gbsz: A lecsós kép forrása nem a linkelt URL, hanem ez: www.gabojsza.hu/2007/07/kedvenc-lecsm.html Kéret... (2017.02.21. 16:44) Mit igyunk a lecsóhoz?
  • ecsabi: @fakanalhos: Aki pedig Angliában él és magyar borra szomjas, az lessen be ide: <a href="http://... (2016.01.31. 16:09) Villányi áttörés
  • Utolsó 20

Alkoholista Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Alkoholista a Facebookon

Fusson, akinek nincs újbora

2006.08.29. 23:50 - Műtannin

A Varga-féle újborvilágcsúcsról jutott eszembe, hogy még egy bozsolékategóriában biztosan bújkál Guinness-rekord Magyarországon: a kereskedelmi forgalomban lévő legrégebbi bozsolé kategóriájában. A hétvégén 2002-es Beaujolais Nouveau-t figyeltem le egy hipermarketben, de nyáron a hódmezővásárhelyi Tescóban már találkoztam 2001-essel is. Nyitni kéne lassan egy újbormúzeumot. (Ez akkora hülyeség, hogy még pénzt is adna rá az állam.)

Címkék: beaujolais

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alkoholista.blog.hu/api/trackback/id/tr9114012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gergo 2006.08.30. 00:24:21

haha, ez nagyon jo! az az igazi amikor az ilyen bozsolekat tetra pak dobozban aruljak! es akkor az ujbor-muzeumban is nagyon gazdasagosan lehetne oket tarolni es kiallitani! :)

lacibor 2006.08.30. 08:08:21

A legrégebbi újbor Champion

KI 2006.08.30. 15:15:32

Tessék felmenni a Corvinum honlapjára, kikeresni Bock borait, és látni fogjátok, hogy bizony kapható a mester "muzeális" Szent Márton bora. Sőt, kiváló a választék, mivel van 99-es és 2000-es is. Ha jól tudom, a Corvinum hivatalos árjegyzékén még külön csomagban meg is lehet vásárolni az elmúlt évek Márton napi borait. No comment.

Nfreeman 2006.08.30. 16:26:32

És ezt a nagyszerű "cikket" mért nem lehetett simán a vargás cikk kommentjei közé írni?

irjmost 2006.08.30. 18:13:43

Szerintem a Hilltopnak is vannak tetrapackos borai, ha jól olvastam valahol, akkor angliai partykon isszák ezt a fajta bort...Gondolom az íze is olyan tetrapackos...Vargánál ilyet még nem láttam, de ha lesz, akkor én inkább a Tescos pálinkát emelem le majd a pultról....

zoli 2006.08.31. 00:10:48

Az nem tetrapack, hanem bag in box(Hilltopnak van, Vargának volt), ez utóbbi azért egy komolyabb vmi, de az igazság az, hogy nem feltétlenül rosszabb lezárási alternatíva a palackosnál...tesco pálinka meg sztem nincs:)

tf1 2006.08.31. 16:17:31

Teszkó szeszesital viszont van :)

Bull's Blood 2006.08.31. 19:09:41

A Bag in box egy nagyon jó dolog mert van rá esély h a fiatalok is megveszik mert könyen vissza lehet zárni és mondjuk turázáshoz praktikus ráadásul jobb a zárja mint a sima dugó (csak éppen a "fílingjét" veszti el) mert ahogy a bor folyik ki úgy zsugorodik a zacskó tehát egyáltalán nem érintkezik semi O2 vel a bor.

HPali 2006.08.31. 19:17:48

A dobozos borokról hallottam sztorit, egyszer megpróbálkoztak a piaci bevezetésével, csak a jóemberek már a szupermarketben nekiálltak kibontani a dobozt és megkeresni benne a palacko(ka)t. ;-))

Bor Ivó 2006.09.01. 12:28:09

HPali:

Dobozos bor volt Magyarországon a 80-as évek végén, fehér és vörös is (hol voltak még akkor szupermarketek...), literes kiszerelésben.
Már vártam akkoriban, hogy mikor vezetik be a tej mintájára a zacskós bort.
Én kóstoltam mindkét fajtát (a Deák térrel szembeni sarkon (talán Király utca?) lévő ABC-ben szereztük be, az még ma is élelmiszerbolt), borzasztó savanyú vinkók voltak a dobozokban, még fröccsként is alig iható minőségben.

kevert 2006.09.01. 17:37:13

Terminológiai kérdés: ezekszerint bozsolé = újbor? És mi is pontosan a murci? must -> murci-> újbor-> bor (-> borecet, hehe) a sorrend?
süti beállítások módosítása