Címkék

Utolsó kommentek

  • elzee: Ma kóstoltam a bort... 19 éves kora ellenére tökéletes állapotban van, talán még mindig nincs a cs... (2022.12.25. 14:32) Éljen, itt a legdrágább vörös!
  • Didier Pénine: @alföldimerlot: If you need personalised Champagne just go to sayitwithchampers.co.uk (2020.06.07. 13:28) Rizlingek az óceánon túlról
  • Szikra Feri: Én most lettem szerelmes a zweigelt-be. Itta már valaki a Balaton-felvidéki Somodi Zsolt Borászat ... (2018.11.27. 11:21) A világ legjobb zweigeltjei
  • gbsz: A lecsós kép forrása nem a linkelt URL, hanem ez: www.gabojsza.hu/2007/07/kedvenc-lecsm.html Kéret... (2017.02.21. 16:44) Mit igyunk a lecsóhoz?
  • ecsabi: @fakanalhos: Aki pedig Angliában él és magyar borra szomjas, az lessen be ide: <a href="http://... (2016.01.31. 16:09) Villányi áttörés
  • Utolsó 20

Alkoholista Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Alkoholista a Facebookon

Pucér nő szárnyas biciklivel

Ledér bormarketing

2009.07.26. 16:56 - alföldi merlot

Alabamában a helyi OBI megtiltotta a Cycles Gladiator borok forgalmazását a címkén látható pucér nimfa miatt. A szárnyas pedálú biciklibe kapaszkodó meztelen hajadon képét 1895-ben festette G. Massias, hogy a Gladiátor-bringákat reklámozza. Ez a poszter került föl a kaliforniai Hahn Family Wines egyik termékcsaládjának címkéjére 2006-ban. Az alabamai erkölcscsőszök arra hivatkoznak, hogy az állam közigazgatási szabályzatának huszadik cikkelye tiltja, hogy a reklámokban "illetlen vagy érzéki jellegű beállításban szereplő személyek" jelenjenek meg. Némi fejtörést okozhatott, hogy vajon a XIX. századi bicikli mellett suhanó nimfa melyik tényállást meríti ki, de végül is az "illetlen" mellett döntöttek. A Hahn Family Wines elnöke elmondta, hogy a címkét három évvel ezelőtt ugyanez a testület engedélyezte, és az erkölcsromboló címke 2006-ban elnyerte az American Graphic Design-díjat. (Vajon mit szólt volna az alabamai OBI a Marilyn Merlot-hoz?)

Címkék: usa híradó kalifornia alabama hahn family wines

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alkoholista.blog.hu/api/trackback/id/tr501269448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tezu 2009.07.26. 18:22:06

Nem az elsö eset,hiszen mar az 1993-as Ch.Mouton Rothschild-nak is ket cimket kellett nyomni az eredetit es egyet az USA.piacra!

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.07.26. 19:48:06

Egyszer meg kellene nézni, hogy az USA-ban erkölcsösebbek-e az emberek, mint a témához lazábban hozzáálló Európában.

Ha nem, akkor minek erőlködnek?

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.07.26. 20:24:58

Jaj, az ilyen szemforgatástól mindig kiakadok! A címke szép és guszta!

Ecsedy Áron 2009.07.26. 21:48:45

A Marylin Merlot-n nincs popsi meg cici (legalábbis kellő mértékben van fedve).

mossberg operator 2009.07.27. 00:37:26

A bor nem egy nagy szam, s nem is fogy...

KF 2009.07.27. 13:19:54

A hülye ember az óceán túlpartján is hülye :D

e_easy 2009.07.27. 16:20:21

Fő a következetesség. Valaki betilthatná már azt a sok illetlen Aphrodite szobrot is :)
süti beállítások módosítása