Azt találták ki a Magyar Bormarketing Kht. kitalálói, hogy nem várják ölbe tett kézzel, amíg a törvényhozók működőképes törvényt hoznak a híres nyolc forintok beszedéséről és felhasználásáról, hanem addig is összegyűjtenek valamennyit, ha tudnak. Elindították tehát az egyforintos kampányt.
Az akciónak saját honlapja lett máris, a lényege pedig az, hogy minden termelő, akinek csatlakozhatnékja támad, befizet a kasszába literenként egy forintot, amelyet a káháté okosan és ügyesen felhasznál, kizárólag értelmes és hasznos programokra. A vonatkozó listán ebben a pillanatban huszonkilenc név található, kicsik és nagyobbacskák, sztárok és kevésbé ismertek vegyest. Különös örömmel fedeztük fel a lajstromban a Törleyt, ami arra is utalhat, hogy marketingügyekben hátha kialakul valamifajta összefogás. Noha lesznek még nagy csaták, tudjuk jól.
Úgy tűnik egyébként, hogy nyolcforintos vonalon is történik valami hamarosan. Mármint a parlamentben. Jó sok ideje megy a tökörészés, ideje lenne, persze. Ha minden igaz, ma döntenek a javaslathoz benyújtott módosító indítványokról, ám hiába egyezett meg a szaktárca meg a szakma, a képviselők szokásuk szerint szívesen lazítanának itt-ott. Legalábbis ezt írja aktuálisan a Magyar Nemzet.
Utolsó kommentek