Címkék

Utolsó kommentek

  • elzee: Ma kóstoltam a bort... 19 éves kora ellenére tökéletes állapotban van, talán még mindig nincs a cs... (2022.12.25. 14:32) Éljen, itt a legdrágább vörös!
  • Didier Pénine: @alföldimerlot: If you need personalised Champagne just go to sayitwithchampers.co.uk (2020.06.07. 13:28) Rizlingek az óceánon túlról
  • Szikra Feri: Én most lettem szerelmes a zweigelt-be. Itta már valaki a Balaton-felvidéki Somodi Zsolt Borászat ... (2018.11.27. 11:21) A világ legjobb zweigeltjei
  • gbsz: A lecsós kép forrása nem a linkelt URL, hanem ez: www.gabojsza.hu/2007/07/kedvenc-lecsm.html Kéret... (2017.02.21. 16:44) Mit igyunk a lecsóhoz?
  • ecsabi: @fakanalhos: Aki pedig Angliában él és magyar borra szomjas, az lessen be ide: <a href="http://... (2016.01.31. 16:09) Villányi áttörés
  • Utolsó 20

Alkoholista Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Alkoholista a Facebookon

Most aztán pláne szavazzanak!

Az Alkoholista-borász megválasztása visszatér

2007.12.14. 06:30 - Az Alkoholisták

Akkor itten eldönthetik végre önök, ki érdemi a 2007 Alkoholista-bortermelője büszke címet. Megvolt az első kör, úgy, ahogy, a történteket ismerik, aki nem, lapozzon vissza. Az a döntés született, hogy nem kezdjük egészen elölről – bár ilyen javaslatok is felmerültek –, mert azzal semmibe vennénk négy-ötszáz ember már leadott szavazatát. Hanem inkább tekintjük az első kört amolyan előszelekciónak. Ezért kipécéztük azt az ötven – és nem harminc, mint legutóbb gondoltuk, hadd legyen bőségesebb a mezőny – borászt és pincészetet, amelyekre a legtöbb iksz futott be, készítettünk egy új, áramvonalas szavazógépet, így állunk olvasóink ítélőszéke elé.

A feladat ugyanaz, mint eddig. Be kell jelentkezni – aki még nem regisztrált, annak előbb túl kell esnie ezen –, ki kell választani három nevet, a sorrend is számít, okézni a végén. A szisztéma rögzít és tárol, kialakul a lista. Minden kedves ügyfél egyszer szavazhat. A borászok és pincészetek nulláról indulnak, nem viszik magukkal az alapszakaszban szerzett pontszámokat. Karácsony előtt eredményt szeretnénk hirdetni, úgyhogy jövő csütörtön, vagyis december 20-án 23 óra 59 perckor zárunk. Másnapra fény derül a titkokra, a győztesek örülnek, a vesztesek szomorkodnak, és boldog-boldogtalan még jobb borokat készít, mert megéri. Na. Klikkoljanak szorgalmasan.

Címkék: szolgálati közlemény év bortermelője

38 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alkoholista.blog.hu/api/trackback/id/tr24263479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koccintós 2007.12.14. 08:14:42

Gondoltam, kimaradtak azok, akikre első körben szavaztam. Node ilyen a demokrácia.

Az első körös listát közé lehet majd tenni, ha lement az egész? (Persze a kamuszavazatok nélkül.) Csak úgy kíváncsiságból érdekel.

kádkongató 2007.12.14. 08:25:07

NA megin miatúró vanmá???!!!!
Belépés nélkül is enged szavazni!!!!
Mérnem figyeltek má megen! És ha belépek sem írja ki hogymá szavaztam. Úgytűnik akárhányszor szavazhatok?
Normális ez megint????
Besz@rás

egri Fehér 2007.12.14. 09:47:32

1. Szepsy I.
(mert ő a legjobb, és 2002 6p. Aszú, és 2003-as Dániel szamorodni)
2. Laposa J.&B.
(a 2006-os szelekciók, különösen az olaszrizling [amely ugye a legjobb fehér fajta a világon :)))])
3. Lőrincz Gy.
(Örökké 2006, Merengő E.B.S. 2005)

Albert gazda 2007.12.14. 10:14:52

Kádkongató, vacakolt a gép induláskor megint, az ördög hágja meg, de rendbe raktuk gyorsan.

Senki szavazatát nem fogadta el, aki esetleg belépés nélkül próbálkozott.

Csak azok szavazatát fogadta el, ha beléptek is, akiknek kiírta, hogy már szavaztál.

Én pedig megyek, felmászok a Szabadság hídra, és leugrok onnét ügyesen.

espé 2007.12.14. 10:33:58

Na! Megint elismerte valaki a hibáját!
Tehát....

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2007.12.14. 10:44:04

Öööööö, izé, nem azt beszéltük meg, hogy nem írjuk ide, hogy kire szavaztunk?

ekkerjoz 2007.12.14. 10:45:37

Én a svábokra szavazok...:)

wagamama 2007.12.14. 11:07:37

én meg beléptem, de nem tudok szavazni, mert az ok gomb lenyomása után ezt kapom:
Access forbidden!

You don't have permission to access the requested directory. There is either no index document or the directory is read-protected.

If you think this is a server error, please contact the webmaster.

Miért van az mindig, hogy ha macintoshom van, nem tudok semmit se csinálni??? ez diszkrimináció!

wagamama 2007.12.14. 11:10:04

a webmastert se tudom kontaktálni, lehet ezzel valamit csinálni, kérem?

Regős 2007.12.14. 11:18:10

Szerintem se befolyásoljuk az embereket azzal, hogy közzétesszük a jelöltjeink névsorát. Nem szép dolog.

bortudor · http://bortudor.blog.hu 2007.12.14. 11:22:41

helllló-bellllóóóó! azt' olyan szorosra vettétek a mezőnyt, hogy Ipacs-Szabó István már bele se fért??? :(
főleg, hogy olyan nevek meg helyet kaptak, hogy inkább nem is írom le kik...

bortudor · http://bortudor.blog.hu 2007.12.14. 11:25:14

vylyan nékül mit ér az egész?

Cserszegi Óvszeres 2007.12.14. 11:29:17

Szavaztam, má megen, de az egyik kedvencem kiesett a listából, na nem baj.
És ezt láttátok? Nem is rossz:
www.borkem.hu

Albert gazda 2007.12.14. 11:33:03

Bortudor, ezt írta Debreczeni Mónika a tegnapi levelében:
"Kérem, vegyék ki a Vylyant a szavazásból."
Ezt fűztük hozzá mi:
"...a benne foglalt kérést akceptáljuk..."
Eredetileg benne szerettük volna hagyni a Vylyant a mezőnyben.
De szerintem mindenkinek jobb lenne, ha túllépnénk ezen a témán, azt hiszem eleget rágtuk odavissza.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.12.14. 11:41:06

Vesztergombi Józsit!

(a sillere az idén mindent visz nálam)

egri Fehér 2007.12.14. 12:09:25

A fene egye meg, erre nem emlékeztem, Rambo. Szóval bocs. Igazából azt kéne írnom, hogy nem akartam senkit sem befolyásolni, de ez nem igaz, mert igen. :)

Gelencsér László 2007.12.14. 12:12:07

"Én a svábokra szavazok...:)"
Miért van más is?

Raul75 2007.12.14. 12:29:44

tavaly a Dúzsi volt a legjobb szekszárdi, most meg sehol sincs...

koccintós 2007.12.14. 12:41:36

Jól jött ki, hogy Raul75 kommentje bekerült karcsai hozzászólása elé... :)

Szimpátiatüntetek a kiesettekért: nekem Jekl Béla hiányzik a 2006-os kadarkája okán (is), és a Karádi és Berger pincészet több boruk miatt is.

Ez már senkit nem befolyásol. Ja, és nem is biztos hogy érdekel. :)

karcsai · http://www.garammenti.net 2007.12.14. 13:49:36

Végül is egyszerre két hozzászólásra is sikerült válaszolnom, ez se kis teljesítmény...

MalbecNC 2007.12.14. 19:59:31

Dúzsi mellett Hernyák is kiesett. sajnálom. :-(

kádkongató 2007.12.14. 20:37:50

Kedves Albert!
Ne ugorgyá le! Szoktá te egész jókat í(r)n(n)i! :)
SZóval én reggel amikó NEM BELÉPVE szavaztam kb 3-4 szer(találomra megjelölve valakit) nem írt ki olyat hogy nem fogadta volna el.Utána beléptem, úgyis szavaztam azt hiszem nem egyszer.Szándékosan, hogy teszteljem jó-e. Szintén egyszer sem írt ki olyant, hogy már szavaztál vagy ilyesmi. Most beléptem szavaztam és kiírta, hogy már szavaztál.Tehát most először írta ezt ki , és ezt már nem fogadta el. Erre varjá gobot.Már ha jól emléxem, de szerintem igen. A történtek pedig ezt a mondatodat cáfoják:"Csak azok szavazatát fogadta el, ha beléptek is, akiknek kiírta, hogy már szavaztál."
Szóval úgy tűnt mintha a sok szavazatom mindegyikét elfogadta volna. Remélem nem. Bár azt is remélem, hohgy nem ezen fog múlni. Üdvözlet
U.i: Ja és nem illik, de kedves egri Fehér a szívemből szoltál a kettes pontodban.

Albert gazda 2007.12.14. 21:21:39

Kedves Kádkongató, nem ugrottam, csak a pofám volt nagy. Most már meg van a rendszer csinálva úgy, hogy pontosan látszik, mikor milyen ip-szám szavazata lett nyilvántartásba véve, úgyhogy egészen határozottan állíthatom, hogy kb fél tízig senkié nem lett rögzítve. Hogy most mi lehet már megint, nem tudom.

Albert gazda 2007.12.14. 21:24:22

Illetve azt látom mégis, mert megnéztem, hogy folyamatosan jönnek a szavazatok, két-három-ötpercenként, úgyhogy akkor azt nem tudom, miért pikkel pont rád a rendszer.

vargabi113 2007.12.15. 13:34:26

Kedves Fijjug! (Jányok is?)

Mostan írok először ide, bár a hónlapot már régóta olvasom és nagyon tetszik. Jó ötlet ez a szavazás is, de aki elrontotta, azt jól fejbe kéne vágni ety gőszkazán biszkálóval, ami ety súlyos fémtárgyat képez! Tuddki!

Fűrészpor 2007.12.15. 14:22:27

Úgy látom ez a téma arra volt jó hogy elterelje a figyelmeteket a kóstolásról. Borélményeket szeretnék olvasni!!!

wagamama 2007.12.15. 14:48:55

kösz, hogy a macintosh-os (safaris) problémára nem válaszolt/tett semmit, senki ezügyben "hivatalos" személy.

borárus 2007.12.15. 16:34:20

No akkor szavazzunk!

kalapácsjózsi 2007.12.16. 12:13:02

wagamama nekem is macem van mégis sikerült. esetleg a safari mellett elfér egy firefox is, úgy tutira menni fog.

Albert gazda 2007.12.16. 12:49:40

Wagamama, nem voltam gépnél hosszú ideje, bocs.

Megnézték itten az emberek macen, minden tökéletesen működött.

Azt kérdezik, hogy milyen böngészőt/egyebet használsz?

wagamama 2007.12.16. 17:20:08

safarit használok. köszönöm azért, hogy megnézted, lehet azzal van a gond..

wagamama 2007.12.16. 17:30:59

letöltöttem az opera-t, azzal sikerült! köszi

Defter 2007.12.18. 12:08:54

Nekem tetszett tavaly, hogy az eredményhirdetésben mindenki neve mellett ott volt, hogy hány szavazatot kapott. Az tiszta verseny volt, a mostani már torzított, mert jelentősen szűkített listából lehet szavazni másodszorra. Ez nem jó. A kicsik, feljövőben lévők így már eleve kiestek, pedig nekik lenne leginkább érdekes és hasznos az információ.

Albert gazda 2007.12.18. 12:38:48

Defter,

az idén is lehozzuk a végén a listát. Igaz, hogy a teljes első körösnek torz lesz az eleje, de a többi része talán nem, és így az általad említett információ mindenki számára elérhető lesz.

A második körbe ugye a legtöbb szavazatot kapottak kerültek be, tehát nem hasraütéses alapon választottuk ki a szűkebb mezőnyt - és az újonnan kialakuló lajstromot is közzé fogjuk tenni.

Defter 2007.12.18. 14:43:44

Köszönöm, kedves Albert. Ez így már rendben lesz.
A torzítást nem úgy értettem, hogy hasraütés szerűen válogattatok, csak nyilván az 51.-től már mások lesznek a pontok, így az összehasonlítás torz lesz. Csak én mindig szívemen viselem a kicsik sorsát, és szeretem, ha ti is. Ja, meg hát matematikus is vagyok vagy mi, szóval a pontok meg a táblázatok...

bortudor · http://bortudor.blog.hu 2007.12.20. 11:10:33

Albert Gazda! kösz az Ipacsos választ... Ezt azért nem gondoltam volna, hogy pont a Debreczeni Mónika kéri, hogy vegyétek ki őket a listából :(

Kár, nagy kár, túlléptem, szavazatom leadva így is.

Köszi

mindenivó 2007.12.20. 16:14:42

Szerintem is nagy kár!
A 400-500 ember nagy része biztosan szavazott volna újra, így meg a mi kedves Dometes emberünknek sikerült
elérnie, hogy nem szavazhatunk pl.Dúzsi Tamásra, Fekete Bélára,-hogy csak a legfájóbb sebeimet említsem.
Jó ötlet ez a szavazás, nyilván sokat dolgoztok vele meg minden, de az ezévit elcsesztétek "ügyesen", közösen.
Magam így léptem túl,aztán persze megalkuszom és-teszem a dolgom.


Ég Veletek!
süti beállítások módosítása