Miközben a Decanter már mosdatja a szerecsent, azaz a szüret idején gyászosnak gondolt 2008-as bordeaux-iak hordómintáit kóstolva azt pedzegetik, hogy jobb évjárat lesz, mint 2004, sőt talán mint 2006, addig Jancis Robinson a New York Times-nak a bordeaux-i árazási cirkuszt bemutató cikkében a következő gyöngyszemet találta: "Angélique de Lencquesaing, az iDealwine egyik alapítója (párizsi online aukciós cég) azt mondja, hogy a termelőknek nehéz volt beletörődniük az alacsonyabb árakba. “Angliában és más országokban az emberek úgy tekintenek a borra mint pénzügyi termékre, amelynek értéke nőhet vagy csökkenhet. Franciaországban a bor szent.”
Jancis Robinson reakciója: "Igen, csak mi faragatlan angolszászok tudjuk elfogadni az árcsökkenés szentségtörő gondolatát..."
A bejegyzés trackback címe:
https://alkoholista.blog.hu/api/trackback/id/tr791042005
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek