Tokaj legújabbkori útkeresése világosan tükrözi, hogy mennyire nehéz a természetes édesborból üzletet csinálni. A Tokaj legnagyobb riválisaként számon tartott, és nemzetközileg sokkal inkább bejáratott sauternes-i édesek piaca is rendkívül szűk, hiába röpködnek a 90+ pontok és a földöntúli élményről beszámoló kóstolási jegyzetek, a fogyasztó másra költi a pénzét. Most egy magasan jegyzett sauternes-i pince kétségbeesett kitörési kísérletre szánta el magát: a birtok második borát 100ml-es csavarzáras kémcsőszerű kiszerelésben dobja piacra, a célközönség az éjszakázó ifjúság. A Perle d'Arche premierjére szeptemberben kerül sor Bordeaux-ban és Szingapúrban.
A Grand Cru Classé birtok igazgatója, Jérôme Cosson a következőket nyilatkozta a Decanternek: „Sok fiatal nem tudja, hogy mi az a sauternes, vagy azt hiszik, hogy túl drága, de amikor megkóstolják, akkor nagyon is ízlik nekik. Az éjszakai szórakozóhelyekkel együttműködve új alternatívát akarunk kínálni: vodka az uraknak, sauternes a hölgyeknek. Az az elképzelésünk, hogy jó sokat tegyenek ki belőle a pultra nagy jégvödrökben.”
Szepsy István vagy Demeter Zoltán valószínűleg másként látja a kitörési pontokat, de a Kerház mondjuk rámozdulhatna az ötletre (reklámcsaj: Szűcs Judith). (A kémcsöves-diszkós marketingcselen túl figyelemreméltó apróság, hogy a birtok honlapja háromnyelvű: francia, angol és orosz.)
A bejegyzés trackback címe:
https://alkoholista.blog.hu/api/trackback/id/tr61289837
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.08.05. 16:26:52
Argentínában aludobozos 2,5 decis borokat árulnak borokat ugyanazon pincészetek, amiknek az üveges ára még a pincészetben is 20 euronál kezdôdik. A cél szintén a fiatalság ellátása.
No meg sorban dobják piacra az enyhén szénsavas borokat, üvegben dobozban egyaránt.
No meg sorban dobják piacra az enyhén szénsavas borokat, üvegben dobozban egyaránt.
szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.08.05. 16:27:39
@szomorutojas: a második "borokat" nem annyira érdekes...
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.05. 16:43:34
Állítólag a Bridget Jones film hatására megnőtt az angol lányok körében a borfogyasztás. Engem a moncsicsi-láz óta mindig meglep, hogy milyen dolgok indítanak be egy-egy terméket.
apuska · http://kocsma.blog.hu 2009.08.05. 16:50:02
Ez a beszéd, ügyes, előre proletárok, hajrá direkt marketing!
Rui Blaaz 2009.08.05. 18:01:33
@apuska: lehetne Dubaiban locsolókocsiba tölteni. Az mekkora fless lenne, neeem?
rakpartiróka 2009.08.05. 18:04:29
Édesbor. Jut' eszembe. Kóstoltátok a románok tengerparti borát? lacrima lui ovidiu
rakpartiróka 2009.08.05. 18:23:32
Most látom, hogy releváns a bor, hiszen tenger-partinektár. hehe
nick: 2009.08.05. 20:19:14
ez már nekem is eszembe jutott
sztem szuper ötlet
:-)
sztem szuper ötlet
:-)
egy 2009.08.05. 22:08:33
Kis ragszallaggal lehetne a csőhöz rögzíteni egy kis kapszulát, melynek ha elreszeljük és letörjük a tetejét, akkor egy kis kocka libamájat lelünk benne. Esetleg jó lenne hozza a Stliton por is, melyet a képcsőbe kell szórni és összerázni.
Michelin to go!
Michelin to go!
Fűrészpor 2009.08.06. 14:03:08
Rá kell írni az ampullára, hogy h1n1 védőoltás:)
Utolsó kommentek