Címkék

Utolsó kommentek

  • elzee: Ma kóstoltam a bort... 19 éves kora ellenére tökéletes állapotban van, talán még mindig nincs a cs... (2022.12.25. 14:32) Éljen, itt a legdrágább vörös!
  • Didier Pénine: @alföldimerlot: If you need personalised Champagne just go to sayitwithchampers.co.uk (2020.06.07. 13:28) Rizlingek az óceánon túlról
  • Szikra Feri: Én most lettem szerelmes a zweigelt-be. Itta már valaki a Balaton-felvidéki Somodi Zsolt Borászat ... (2018.11.27. 11:21) A világ legjobb zweigeltjei
  • gbsz: A lecsós kép forrása nem a linkelt URL, hanem ez: www.gabojsza.hu/2007/07/kedvenc-lecsm.html Kéret... (2017.02.21. 16:44) Mit igyunk a lecsóhoz?
  • ecsabi: @fakanalhos: Aki pedig Angliában él és magyar borra szomjas, az lessen be ide: <a href="http://... (2016.01.31. 16:09) Villányi áttörés
  • Utolsó 20

Alkoholista Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Alkoholista a Facebookon

Bor a porban

A Hilltop Neszmély és a nagyon nagy fröccs a Szigeten

2007.08.15. 14:15 - Albert gazda

Eddig mindig vizezetlen sört ittam a Szigeten, mert az ott nem az alkoholkultúra terepe. Mígnem támadt néhány felismerésem. Előbb néhány éves spéttel felfogtam, hogy kint van népszerű boraival a Hilltop Neszmély. Aztán ezt összekapcsoltam a köztudomású ténnyel, miszerint a fröccs különbül frissít és olt szomjat, mint bármi más.

Úgyhogy azt a két estét-éjszakát, amit a hajógyárin töltöttem, részint koncerthelyszínek, részint a Hilltop-borozó látogatásával töltöttem. Nem álltam ezzel egyedül. A szakadatlanul nyüzsgő tömegből ítélve a cégnek sikerülhetett összehoznia egy-két havi átlagbevételt, és egyúttal kipörgetni néhány korosabb tételt. Ittam például 2004-es olaszrizlinget is, de ezt nem szemrehányásként mondom, hiszen a belőle spriccelt spriccer került a privát kedvenc pozíciójába.

De a legnagyobb ötletnek a literes műanyag palackot találtam. Bort bele, szódát bele, tetszés szerinti arányban, és lehet vele kóvályogni. Nálam a három deci bor, hét deci szóda verzió játszott – így is sok szesz került a szervezetembe mindkétszer –, de sokan tisztán töltették tele. Megjegyzem, az a három deci is mindig több volt három decinél, úgyhogy le a kalappal. Meg le vele az egész Hilltop-borozó előtt is, úgy, ahogyan van. Volt. Legyen jövőre is, nem bánom.

Címkék: híradó sziget esszéjellegű hilltop fröccs

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alkoholista.blog.hu/api/trackback/id/tr17140616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dewey 2007.08.15. 15:06:33

azért én a klasszikus "- Milyen vörösborotok van?" kérdésre a sajnos klasszikusnak mondható "- Száraz" választ kaptam... :-(

BOB 2007.08.15. 15:52:11

Meg jo, hogy nem azt valaszoltak, hogy nedves :)

vadernagyúr 2007.08.15. 16:06:15

az isteni törkölyeikről se feledkezzünk meg...
300-ért

torkosborz 2007.08.15. 17:09:20

Re: dewey
Miért édes vöröset kerestél? :-)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.08.15. 17:19:22

A jazzsátornál Kékfrankos név alatt soproni (naná:) felhozatal volt, vagy öt borász kb 6-8 féle fehér és rozé, ill ugyanennyi vörös bora (még Ráspi is jelen volt egy Zweigelttel)

Tartottam is egy remek minikóstolót:D

dewey 2007.08.15. 23:16:47

ezek után a másik kedvenc párbeszédem zajlott le... miután kiderült, hogy 3 decit csak egyfajtából tud adni, ráböktem, hogy: "- Akkor a kékfrankosból kérnék 3 decit.", jött a válasz: "- Oké, tessék a 3 deci vörös." :-) de lezajlott már ilyen beszélgetés "jobbmódú" étteremben is...

Defter 2007.08.16. 08:32:24

Ha egyszer kitalálják a rekordok rekordere kategóriát, Magyarország tuti befutó lesz, úgy hajrázunk mostanában. De ez csak eszembe jutott, off.

shiraz 2007.08.16. 09:26:52

hannibál, ráspi bor volt a présházban is.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.08.16. 13:20:43

a présházban nyakasból kértem fröccsöt, és valami műanyag üvegből öntöttek valamit...

Sootaanaa 2007.08.16. 16:59:41

Ugyanez a tapasztalat a Présházról... Ittam Napbort, az még lecsúszott, másnap fejfájás... baromira hasonlított, de valami nem volt vele rendben, majd asszem Ráspi kékfrankos jött, kaptam egy olyan ecetes löttyöt, hogy ment rögtön a kukába...
Hogy van pofájuk... Kíváncsi lennék ki volt ott a tulaj....
süti beállítások módosítása