Ilyen napunk van máma, elöntötte a bor az Indexet, ezért másodszor szemlézzük anyánkat huszonnégy órán belül, ilyen se volt még. Először is azért, mert az ukrán tokajik ügyében máris nyilatkozott Gráf József agrárminiszter, aki megütötte a kemény hangot, kíváncsiak vagyunk nagyon, mi sül ki ebből. Másodszor pedig aláírta a rég vágyott megállapodást a földművelődésügyi tárca meg a Magyar Bormarketing Kht. Eszerint ha csak jövőre is, de lesz marketingpénz a nyolc forintokból, és azt nem az agármarketing-centrum, hanem a kht osztogatja széjjel majd. Örvendezzünk. És még az is mostanában történt, hogy a borkóstolásra fejlesztett robot, amelynek létezéséről beszámoltunk már, hirtelen szalonnának nézett egy embert, egy másikat meg sonkának.
Vinorux király II.
2006.09.06. 20:18 - Albert gazda
Címkék: lapszemle híradó tokaj bormarketing robokóstoló
1 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://alkoholista.blog.hu/api/trackback/id/tr6314364
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
tf1 2006.09.07. 10:42:00
Na, lesz itt valami.
Utolsó kommentek