Címkék

Utolsó kommentek

  • elzee: Ma kóstoltam a bort... 19 éves kora ellenére tökéletes állapotban van, talán még mindig nincs a cs... (2022.12.25. 14:32) Éljen, itt a legdrágább vörös!
  • Didier Pénine: @alföldimerlot: If you need personalised Champagne just go to sayitwithchampers.co.uk (2020.06.07. 13:28) Rizlingek az óceánon túlról
  • Szikra Feri: Én most lettem szerelmes a zweigelt-be. Itta már valaki a Balaton-felvidéki Somodi Zsolt Borászat ... (2018.11.27. 11:21) A világ legjobb zweigeltjei
  • gbsz: A lecsós kép forrása nem a linkelt URL, hanem ez: www.gabojsza.hu/2007/07/kedvenc-lecsm.html Kéret... (2017.02.21. 16:44) Mit igyunk a lecsóhoz?
  • ecsabi: @fakanalhos: Aki pedig Angliában él és magyar borra szomjas, az lessen be ide: <a href="http://... (2016.01.31. 16:09) Villányi áttörés
  • Utolsó 20

Alkoholista Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Alkoholista a Facebookon

Lőrincz György az Év Bortermelője

Boldogok a szelídek

2009.12.07. 06:00 - Az Alkoholisták

Talán nem mondunk nagyot, ha azt állítjuk: közkívánatra. Lőrincz György a mi kis házi szavazásunkat is zsinórban háromszor nyerte meg, és már két-három éve is számos borissza követelte fennhangon, hogy az Év Bortermelője konteszten is elismerjék munkásságát. Elismertsége és népszerűsége vitathatatlan.

Mivel ilyenkor úgyis számos médium közli a díjazott életrajzát és méltatja munkásságát, mink inkább nem csatlakoznánk ehhez, ehelyett egy kis összeállítást adunk az Alkoholistán róla és borairól írottakból. Íme:

"Ha van a magyar sajtóban szeplőtlen pincészet, akkor ez az. Nem, hogy rossz szót nem írtak róluk, de még nem is mondtak. /.../ szerintem nincs még egy hazai pincészet, ahol ilyen tisztán vennék a nemzetközi bormarketing-adást. A St. Andrea olyan mintha egy tankönyv lapjairól lépett volna le." - Stylist a présházban, 2005. augusztus 18.

"A St. Andrea Pincészet rövid idő alatt maga mellé állította a borközvélemény-formáló elitet, ami azóta is szellemi hátországként támogatja és terelgeti. A St. Andreánál annyi ötlet támad, vagy csapódik le, hogy abból öt másik pincészetet ki lehetne stafírozni. Mintha ez volna a magyar borászat nem hivatalos laboratóriuma, ahol bármely jónak tűnő kezdeményezés eljuthat legalább a prototípusig. A financiálisan hajmeresztőnek tűnő ötletek ellenére a birtok szakmailag stabil alapokon áll: tartalom, forma, invenció, hagyomány és marketing talán sehol máshol nem alkot ilyen ütőképes elegyet." - Minőségi csere, 2006. szeptember 15.

"Mintha valami ultra-high-tech-szuper technológiával tökéletesen összepakolt, minden érzéket tökéletesen uraló csúcsfolyadékot öntöttem volna a számba." - Csajozni Andreával, 2006. december 9.

"...egyre közelebb kerül a pincészet a kitűzött célhoz, hogy burgundi típusú borokkal rukkoljon elő, megőrizve az egri értékeket. A dűlők közül jól kiemelhetőek azok, amelyek alkalmasak komplexebb borok készítésére. A fajtákkal való kísérletezés még hosszú út előtt áll, a világfajták mellett leginkább a kadarka az, ami igazán egyedit és kimagaslót nyújtott, a kékfrankos nagyságát még nem sikerült teljes mértékben visszaigazolni. Jó látni, hogy nagyban is oda lehet figyelni a dűlőkre rendesen, és válogatott alapokból megalkotni a nagyot." - Két egri lány és a kapitány, 2007. március 23.

"Engem kapásból orrba csapott minden, amit a pinot noirban szeretek. Világos szín, animális, füstös, földes illat, sok-sok egries gyümölcssel, mindenekelőtt ribizlivel. Ízben is nagyon szép, komoly test, finom savak, koncentráció, komplexitás, dinamizmus, élénkség. Milyen lesz, ha összeérik?" - A referenciabor és ami utána jön, 2007. május 31.

"Őrzöm csodálatos álmodat – a St. Andreánál egyre hosszabbak és egyre szentimentálisabbak a bornevek. E dűlős pinot két testvére Önmagát író történet, illetve Angyal szállt el a város felett névre hallgat. Lassan nem fognak a címkére férni a borok nevei, vagy egész palackos címkéket kell bevezetni Egerszalókon" -12 nem egy tucat, 2007. október 4.

"Az első magyar butikborászat, a mikrotételek zsonglőre. Már csak egy lépés, és minden hordó külön nevet kap. 600 palack ebből, 800 palack abból. Aki kimarad, lemarad." - Szent faszobrászok, 2007. október 30.

"Azt eddig is tudtuk, hogy a Bortársaság jó lóra tett a St. Andrea pincészettel. A profin dübörgő marketinggépezet és a jó borok hamar a hazai mainstreambe röpítették Lőrincz György nevét. De hogy a népszerűség a szentandi-szortiment árát ilyen magasságokba fogja katapultálni, arra legmerészebb álmaimban sem gondoltam." - Csodavárás bökkenőkkel, 2008. március 21.

"Lőrincz György mintha kiment volna a divatból, a kemény mag csak grimaszol, ha a nevét hallja. Persze sose lehessen tudni, simán előfordulhat, hogy a biodinamikus kísérletek nyomán – a biodinamikáról jobb, ha nem mondok semmit – ismét a kiválasztottak kedvencei közé keveredik." - Tipikus, 2008. augusztus 15.

"Amikor házigazdánk a sok fanyalgást megelégelve a meglepetés bort a poharunkba öntötte, az első szippantás után hátrahőköltem, és félrevonultam a pohárral. Majd azzal tértem vissza, hogy nem tudom, mi lehet ez, de félek, hogy nem magyar, viszont nagyon szeretném, hogy az legyen. És az. Nagyjából egy évvel ezelőtt volt már hasonló epifániában részem, akkor a 2003-as Tóbérc Kékfrankos emlékeztetett arra, hogy az alkoholista nemzetnek miért kincse Lőrincz György." - A lassú kóstolás dícsérete, 2008. november 4.

"Lőrincz György kihagyhatatlan bármilyen egri borászválogatottból" - Hét torreádor és a Bika, 2009. február 19.

"A Lőrincz György galamblelkét érzékletesen megjelenítő „A kutyafáját!”-nak is két olvasata van. Az egyik a kanonizált, a másik a freudizált. Az előbbi annyira hálás téma, hogy a sajtó rongyosra rágta, a másik annyira hálátlan, hogy én sem akarok vájkálni benne." - Örömborok, 2009. május 12.

"...a St. Andrea 2007-es Magyalosa nagyon tetszett, rózsás-hecsedlis-epres illatbomba, közepesnél nagyobb testtel, lendületes savakkal, az éretlenség gyanúja nélkül" - A spanyolok már a Várban vannak, 2009. szeptember 12.

"...a vörös szortiment csupa okosan megkomponált, klasszikusan elegáns borból áll. A következetesen magas színvonal miatt hajlok arra, hogy a St. Andreát tekintsem ma az elsőszámú magyar vörösboros pincének" - St. Andrea Hangács Bikavér 2007, 2009. szeptember 30.

Az idézetekből világosan látszik, hogy nem volt egyenes az út, amely a szívünkig vezetett (és biztosan lesz még kanyar a jövőben is). De talán többet jelent az elismerés azoktól, akik azt is szóvá teszi, ami nem tetszik. Az, hogy Lőrincz György nyert, tetszik. Gratulálunk neki és azoknak is, akik végre megválasztották! (Érdekes színfolt a legjobb ötösben Gálné Dignisz Éva, akinek borai Albert gazda tetszését elnyerték, Vörös és fehérét kevésbé, és akit a Magyar Bor Akadémia választmánya ezek szerint minden tokaji borásznál magasabbra értékel.)

Címkék: st. andrea eger lőrincz györgy év bortermelője

67 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alkoholista.blog.hu/api/trackback/id/tr941579105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KF 2009.12.07. 08:45:22

Végre! Évekkel ezelőtt már megérdemelte volna!
Azt már csak nagyon halkan kérdezem, hogy van-e még értéke ennek a címnek?

Ferraiolo 2009.12.07. 08:50:24

Igazán gratulálok Lőrincz Györgynek, ez az elismerés már nagyon érett. Respect.

Hallenback (törölt) 2009.12.07. 09:31:40

Itt volt már az ideje! Hosszú évek óta vártuk ezt a címet, véleményem szerint nagyon jó helyre ment! Valahol jót tett ez Egernek is a kialakult helyzet miatt.
Ennek a címnek mindig lesz értéke. Szerencsére jól szokott dönteni a zsűri (kivéve talán egy 2-3 évvel ezelőtti esetet).

shiraz 2009.12.07. 10:44:07

megérdemelt helyre került a díj szvsz.
KF kérdésére: sajnos sikerült a kedves borakadémiának hosszú évek kitartó munkájával kérdésessé tenni a díj értékét.

ilCapitano 2009.12.07. 10:56:17

Egyetértek, hogy talán már korábban is megkaphatta volna a címet. Biztos, hogy nagyon szépen felépített a pince imázsa, kezdve a címkéktől és sorolhatnám. Nekem nagyon tetszik, úgy, ahogy van az egész.
'Törekszünk a jó gyakorlására' - ez meg méginkább.
Sajnos csak kevés tételt sikerült eddig kóstolnom, Napbor, Áldás, Merengő, A kutyafáját. Ez utóbbi nem volt nagy hatással rám, viszont az Áldás az egyik kedvencem lett azóta. Igyekszem felfedezni majd a szortiment további darabjait.
Gratulálok a borásznak!

fiatalborivo 2009.12.07. 11:00:13

Őszintén megvallva nem hinném hogy a St. Andrea minden egyes forgalomba levő borát bevizsgáltatta volna a döntőbizottság különböző segédanyagokra a döntés meghozása előtt. Így viszont róluk is kiderülhetne akármi 2 év múlva.

AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2009.12.07. 11:31:11

@fiatalborivo: ez így nagyon durva kommentnek tűnik első ránézésre

lackó 2009.12.07. 11:46:41

@AG 2.0: második nézésre is...

@fiatalborivo: nem hiszem, hogy csak azért, mert egri, máris ezt kell. Piszok rosszindulatú hsz...és egy olyan gyanúsítás, ami miatt én már egyszer felkaptam a vizet. Gondolod, hogy ez a hozzáállás jót tesz?

borkősav 2009.12.07. 11:57:05

@fiatalborivo: hat ez király komment..csak pont rossz hejre ment.
Én is VÉGRE!! Kár hogy ezt már elsőre meg kellett volna kapnia.
És ki aza gálné degisz éva???Mit kell róla tudni?

badborbi 2009.12.07. 12:03:45

@fiatalborivo: Szerintem az ilyen megjegyzésktől óvakodjunk mert saját magunk tesszük tönkre az egyik legjobb és legismertebb borvidékünket.

Tudjunk örülni mások sikerének és ne bombázzuk egymást a negatív hullámokkal!

Kóstolómester (törölt) 2009.12.07. 12:11:50

Szerintem a Gyuri nagyon tehetséges fiatalember. A St.Andrea felépítése professzionális, kapcsolatuk a Bortársasággal kiváló, a borok modernek, szépek, tiszták és a borászat legnagyobb erénye hogy anyagi és technológiai felkészültségére támaszkodva képes gyenge évjáratokban is jól iható borokat készíteni.
Az érme második oldala pedig az hogy (és ezzel Gyuri is tisztában van) igazán kiugró nagy bort (annak ellenére hogy ilyen nevű kadarkájuk forgalomban van) még nem készült. Az érme harmadik oldala (az éle) pedig az hogy nem vásárolom a St Andreát.
Van a nagy borokban egy "X faktor" ami akár 30 ezer forintot is kihúz az ember zsebéből Magyarországon de ez az Andreában egyelőre nincs meg. Gyuri megérdemli az év borásza címet mert hisz benne hogy az az idő eljön és a kísérlet már úton van ilyen irányban...Én mindíg készen állok. Azért mert a Thummerer-nek nem sikerült, neki sikerülhet hogy feltegye Egert a nagy bortérképre.

Tavaszi Széll 2009.12.07. 12:14:37

2009-ben csillagos ötöst érdemelnek a döntéshozók. Gratulálok Lőrincz Györgynek, akin nagyon nehéz fogást találni abban a kérdésben, hogy méltó helyre került-e ez a cím. Próbálkozni persze lehet ...
Szubjektív vélemény, de Lőrincz Györgynek szakemberi és emberi kvalitásai is példaértékűek, és nem csak a borász-bortermelő szakma számára. Ha a magyar társadalom nagyobb hányada hasonló alázattal, türelemmel és szaktudással tenné a dolgát, egészen élhető kis országunk lenne.
Azért zsörtölődnék is egyet. A legjobb ötbe ismét bekerült Légli Ottó esetében is igaz a "már évek óta megérdemelné" kitétel.

lackó 2009.12.07. 12:33:26

@Tavaszi Széll: tudtommal Ottó lemondott a lehetőségről, de hülyeségeket és félinformációkat nem akarok biztosként közölni.

@borkősav: Gálné Dignisz Éva a szigetcsépi Gál Borászat borásza, tehetséges, szép homoki borokat készítenek, a rozéjuk aranyérmes lett a rozé-vb-n, vagy min. Hirtelen felkerülése meglepő, de talán 5 év alatt érthető lesz.

vinos 2009.12.07. 12:53:41

@Kóstolómester: Egyetértek, annyi kiegészítéssel, hogy szerintem a Merengő (2006) esetében az ár már "X-faktort" feltételez, ami a borból viszont hiányzik. A Pinot esetében pedig jó lenne, ha csak egyfajtát jegyeznének de az finom lenne. A pincészet gyakran változó, szinte követhetetlen portfóliója lehet vonzó egy aktív borítésznek azonban az egyszerű fogyasztót (pl. engem) néha zavar.

Noir taster 2009.12.07. 12:55:09

Gratulálok. Kellett is, de megérdemelt is.

Friend of Wine 2009.12.07. 13:01:42

Gratula, jó helyre ment a cím.

Kérdésem: most milyen az Áldás 2006?

MA-n 2008.09.30-7 pont, 2008.10.06.-4 pont

Lackó! Van-e info-d a hétvégi Tokaj Grand Tour-ról?

lackó 2009.12.07. 13:12:21

@Friend of Wine: persze! De keress meg e-mailben, hogy mit szeretnél tudni pontosan.

shiraz 2009.12.07. 13:22:56

@Kóstolómester:
ezt szépen összefoglaltad :)

HradszkiRobi · http://borvendegvaro.blogspot.com/ 2009.12.07. 13:23:17

Többször is felmerült Gálné Dignisz Éva, egy kis homályoszlatásnak álljon itt pár eredményük ebből az évből - amit valszeg minden borász elfogadna:

Le Mondial du Rosé 2009 Cannes
Szigetszentmártoni Kékfrankos rosé 2008 aranyérem

X. VinAgora Nemzetközi Borverseny 2009
Szigetújfalui Szürkebarát 2008 aranyérem, Champion díj (fehér borok kategória)
Szigetszentmártoni Kékfrankos rosé 2008 aranyérem, Champion díj (rosé borok kategória)

18. Budapesti Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztivál 2009
Szigetszentmártoni Kékfrankos rosé 2008 – a Fesztivál Bora

shiraz 2009.12.07. 13:27:29

@AG 2.0:
Albert, én sem gondolom h Gyuri hamisít. a komment is elég durva.
de. egy borfogyasztótól nem érthetetlen ha kezdi bizalmát veszíteni.
én az Mgszh helyében írnék egy levelet minden bortermelőnek, h pl 6 hónap türelmi idő, aztán szépen mindenki minden tételét módszeresen megvizsgálnám. aki bújt aki nem.
üdv
A

Borkandúr · http://www.magyarborkulturaert.hu/ 2009.12.07. 13:33:04

Lőrincz Gyuri egy "szentember" - ez benne van a nyilatkozatában: www.magyarborkulturaert.hu/?p=2225
Persze Béla óta ( a szerencsétlen glicerinbalhé) általános a bizalmatlanság. Reméljük, hogy az egri bor az Év borásza díjjal és a jó borokkal el lehet moccani a morális mélységből...

AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2009.12.07. 13:33:29

@shiraz: hát hogy nem úgy kéne vizsgálni, ahogy most vizsgálnak, az nem kérdés. csak hát az mgszh-t sem látom hitelesebbnek, mint azokat a borászatokat, amelyek esetében felmerülhet a hiteltelenség gyanúja.

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2009.12.07. 13:34:04

@Kóstolómester: ilyen x faktor igazából csak Hegyalján létezik jelenleg, szvsz!

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2009.12.07. 13:34:56

@shiraz: egyetértek!

és persze szívből jövő gratula Gyurinak! :-)

egri Fehér 2009.12.07. 13:38:40

éljen! éljen! éljen!

egri Fehér 2009.12.07. 13:40:08

@fiatalborivo: az ősszel a botrány után az mgszh számos egri pince forgalomban lévő borát vizsgálta meg, én nem tudok róla, hogy találtak volna bármilyen gikszert

shiraz 2009.12.07. 13:55:03

@AG 2.0:
hát sajnos ebben igazad van :(

shiraz 2009.12.07. 13:55:37

@egri Fehér:
a számos nem elég, az összesre kéne koncentrálni

AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2009.12.07. 14:04:45

@shiraz: szerintem egyébként az üzletek polcaira kellene koncentrálni, nagyon szisztematikusan, nagyon komolyan

lackó 2009.12.07. 14:06:41

@shiraz: nem csak Egerben, hanem az egész országban...

Miért is nem lehet több labor az országban???

lackó 2009.12.07. 14:07:37

@AG 2.0: naja, csak ezt ugye ki finanszírozza? Mert a rendszer rosszul működik...

shiraz 2009.12.07. 14:17:00

@AG 2.0:
termelőnél is forgalomban is így van!

shiraz 2009.12.07. 14:18:59

@lackó:
a borászok által fizetett járulék 40%-át megkapja za Mgszh. ott a finanszírozás.

lackó 2009.12.07. 14:24:52

@shiraz: ezt tudom én...de hány palackot is kell Obiztatni? Mennyit is kell fizetni tételenként?

HradszkiRobi · http://borvendegvaro.blogspot.com/ 2009.12.07. 14:28:34

@Borkandúr: és a Jóisten mint tudjuk, nem dolgozik glicerinnel:)

shiraz 2009.12.07. 14:32:09

@lackó:
mindenki ismeri ezeket a problémákat kedves lackó. megoldás kettő van: a szabályok megalkotói változtatnak rajtuk vagy bojkottálni lehet a rendszert (ez utóbbihoz nincs Mo-n elég bátorság szvsz)
bocs van harmadik is... de az bűncselekmény lenne :))

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2009.12.07. 14:32:51

@lackó: A termelők által kimondottan ilyen célokra befizetett milliárdok tűntek el az OBI/Mgszha feneketlen pénznyelőiben minden eredmény nélkül.

Botrány amit a hatóságok művelnek :(

lackó 2009.12.07. 14:34:43

@Borkandúr: nem vág ide, de hogyan választják meg az év borfogyasztóját?

lackó 2009.12.07. 14:36:37

@shiraz: mindhárom megoldást támogatom. Kérdés, kinek kellene bojkottálni? Hajrá!

@BZoltan: tudom, mikor teszünk ellene?

Borkandúr · http://www.magyarborkulturaert.hu/ 2009.12.07. 14:44:32

@lackó: A Magyar Borakadémia küld ki ajánlószelvényeket. Azok vissza érkeznek hozzájuk és az első ötöt kiválasztják belőle. Ezek után a dolog a Jóisten és a bizottság kezében van akik titkos szavazással döntik el, hogy ki legyen az Év borásza...

lackó 2009.12.07. 14:53:48

@Borkandúr: Ööö...nem ezt kérdeztem :D Vagy az év borfogyasztója kérdésben is a borakadémia dönt?

vinos 2009.12.07. 15:00:07

@lackó: Press release: Az év borfogyasztója 2009-ben én lettem. Köszönöm a szavazatokat, jövőre is indulok a címért.

Vörösboros 2009.12.07. 15:00:20

Gyuri!
Gratulálok! Csak előre a biodinamika felé!

lackó 2009.12.07. 15:04:24

@vinos: melyik szervezetnél??? :D

vinos 2009.12.07. 15:39:40

@lackó: MMBESZ: Minőségi és Mennyiségi Borfogyasztók Egyesített Szövetsége. Ha belépsz te is nyerhetsz; minden belépő nyer.

HradszkiRobi · http://borvendegvaro.blogspot.com/ 2009.12.07. 15:57:55

@vinos:
Sokan akartak már híresek lenni közülünk, de eddig még csak neki sikerült:)
www.vinoport.hu/?node=407

Oenophile 2009.12.07. 16:09:23

Emberileg és szakmailag is megérdemelte, nagyon jó helyre került a díj.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.12.07. 16:29:31

Azt hiszem, most senkinek nem lehet egy szava sem a döntés ellen. Nagyon rendben van ez így.

t f 1 (törölt) 2009.12.07. 18:35:14

Gratula a mesternek

Off
A címből hiányzik egy r
on

akov · http://borrajongo.blog.hu 2009.12.07. 19:17:42

Grtaulálok! Nagyon örülök, hogy oda került a díj, ahová való. Nem tudom nem megjegyezni, hogy szinte itt mindenki egyként örül neki. Ritka ez ebben az országban...

kádkongató 2009.12.07. 20:43:58

Respekt Gyurinak! Megérdemelte.
Fehérbor kedvelő vagyok, ritkán van olyan vörös a poharamban amire csettintek egyet. Viszont amelyekre az utóbbi időben csettintettem, azok között rendszerint előfordult St. Andrea bor. Zárójelben hozzátenném, hogy a fehérjeire viszont annál ritkábban emelek kalapot, de ez most szerintem lényegtelen. Megérdemelte, gratuláció, végre érdemes ember kapta. Jövőre is illenék folytatni ily módon, kedves Borakadémia.

Mondjuk, ha Bussay doktor 2008-as évjárata akár csak tartani tudja a lépést a 2007-essel, akkor van tippem, hogy kit kellene jövőre megtenni. A 2008-as Esküvé csak egy bor, de az alapján a doki képes még feljebb rakni a saját lécét is...

egri 2009.12.07. 20:52:11

Sziasztok!

Gyuri tényleg megérdemelte és gratulálunk neki.

fiatalborivó: ez nagyon off volt.

MÁS: tegnapi hír: A Varsányi Pincészet kapta a legeredményesebb nevező díjat az Országos Rosé bor versenyen.

2 jó hír Egernek 1 hét alatt.

Borkandúr · http://www.magyarborkulturaert.hu/ 2009.12.07. 22:42:14

@lackó: Bocs, az Év borfogyasztója én vagyok:) a címet örökösen viselhetem, új szavazás nem indult, és nem is fog tudomásom szerint. www.boraszportalok.hu/index.php?p=cikk&id=1274

fiatalborivo 2009.12.08. 10:30:39

Tegnapi kommentem nem azzal a célzattal született amit így utólag visszaolvasva én is látok benne, csupán az előttem levő pár kommentre reflektálva fogalmaztam meg egyetértésemet, mi szerint biztosan nincs olyan értéke ennek a díjnak ősz óta mint annak előtte, és szerintem a hatóság mielőtt nyertest kiált, a borász érdekeinek védelmében ellenőrizni kéne a tételeit, a munkásságát, hogy a borász ne kerüljön méltetlan helyzetbe nagynyílvánosság előtt és a döntőbizottság se rontsa tovább a díj hírét. Emberekkel dolgozom és az első amit megtanultam hogy soha senkiben ne bízzak meg feltétel nélkül. Nem Lőrincz Úr ellen irányult a dolog, szerintem mindenkit meg kénr vizsgálni akit egyáltalán felterjesztenek a címre, ugyanis lenne transzparencia és nem lennének szerencsétlen lebukások akárkiről is van szó.

fiatalborivo 2009.12.08. 10:33:13

Egyébként gratulálok neki és nem is feltételezem Róla hogy csalna akármilyen módon is és ugyan nem kóstoltam még borát, most pénteken meg fogom tenni a tiszteletére.

Tavaszi Széll 2009.12.08. 10:48:51

@lackó: Köszönöm szépen az infót Légli Ottóval kapcsolatban! Nem ismerem az okokat, de én sajnálolom, ha így döntött.

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2009.12.08. 12:50:47

@fiatalborivo: Nemcsak a felterjesztett borászokat kellene megvizsgálni, hanem mindenkit és folyamatosan. A hatóság dolga az lenne, hogy a termelők által befizetett pénzből folyamatosan ellenőrizze a piacon jelenlevő borokat.

balafánt · http://csakakorrekt.blog.hu 2009.12.08. 16:44:06

Gratulálok, én is régen vártam ezt a megérdemelt díjat.

sziszi100 2009.12.10. 22:29:53

Amit a glicerin ügy rontott Eger megitélésén azt próbálják most visszaadni
Lőrincz Gyurival.
Mindig is borpolitikai döntések voltak ezek a választások.

lackó 2009.12.10. 23:48:33

@sziszi100: naja...hirtelen előkaptak a semmiből egy ismeretlen egri borászt...öcsém hallássa...

Az, hogy volt olyan év, amikor finoman is megkérdőjelezhető volt a döntés helyessége, egy dolog. Vagy úgy érzed, hogy nem érdemelte meg? Akkor talán illő lenne ezt mondani és indokolni.

sziszi100 2009.12.12. 16:03:26

Már tavaly is megérdemelte volna, de akkor azt mondták túl sok az egri évborász! Idén már nem túl sok?
Erre céloztam !
süti beállítások módosítása